[Xplode] Geplaatst: 17 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2006 hoi ik wil graag weten of je alleen maar gang territories in los santos kan doen, of in alle steden.. want in san fierro zijn ook gewoon gangs Reageren
Vinewood Geplaatst: 17 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2006 (bewerkt) Welkom op het forum. Je kunt ze alleen in Los Santos doen Omdat daar ook de Homies zitten Er is ook nog 1 plekje waar ze ook lopen, en dat is bij de boat school. Die kan je ook veroveren, Bewerkt: 17 augustus 2006 door Vinewood Reageren
Barcelona Geplaatst: 17 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2006 (bewerkt) Ik heb een trucje dat in Lasventuras en in Sanfierro de ballas en Last Vagos kunnen komen. Je moet met een Shamal(Dit is een vliegtuig, zie deze link voor meer informatie) naar het noorden icoontje vliegen. Doe dit een kwartier( Echte tijd) dus houd de tijd goed in de gaten, maar je kan ook eventueel doen dat iemand op de tijd let. Als de kwartier voorbij is, ga dan uit het vliegtuig en laat jezelf verdrinken, en als je weer in sanandreas bent, kijk dan op de kaart en als het goed is zie je heel Lasventuras gekleurt en een paar wijken van sanfierro gekleurt met geel of Paars. Als het niet gelukt is, doe het dan nog een keer, want een keer lukt het wel. Succes! Bewerkt: 17 augustus 2006 door Barcelona Reageren
[Xplode] Geplaatst: 17 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2006 ty ik zal het proberen maar een kwartier is wel lang Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.