wastelander Geplaatst: 17 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2006 (bewerkt) Ben weer bezig geweest Rates and comment, is gewaardeerd best viewed in Calired Bewerkt: 17 augustus 2006 door wastelander Reageren
McNelly Geplaatst: 17 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2006 (bewerkt) Ziet er erg schon uit! Ik zou alleen je naam ietsjepietsje groter maken... Verder erg mooi! 9/10 NeLSoN Bewerkt: 17 augustus 2006 door McNelly Reageren
TheGuardian Geplaatst: 17 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2006 Heey wastelander, Commentaar: Je sig zag er donker uit toen ik hem bekeek, maar tergelijk zag hij er ook prachtig uit.. - punten: Ik zou je lettertype en fond duidelijker maken, of een lichtere achtergrond ervoor nemen + punten Je render past uitstekend bij de achtergrond, en het effect rond je render is ook prachtig gemaakt EindTotaal Punten: 8.1 Eindbesluit: Mooie score, toch? Het effect rond je render gaf je ook nog een extra + punt erbij TheGuardian Reageren
Phate Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 Heel erg leuk! Ik vind vooral de ridder heel erg mooi gemaakt! Die gloed die er vanaf komt vind ik echt top, net als de achtergrond achter hem! Het enige kleine minpuntje vind ik de achtergrond links, die vind ik er niet bij passen. De rest is namelijk 'gloeiend' en dat is gewoon normaal. Als je die achtergrond ook gloeiend maakt krijg je een extra punt. Rate: 9/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.