Puma Geplaatst: 17 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2006 ik ben een fiets met zadel aan het maken en in dat zadel zitten redelijk veel poly's en is dit té veel voor SA? dit is een pic en ik ben nu op de helft. Ik heb het frame, stuur, wielen e.d. nog niet meegerekend. Reageren
kees1991 Geplaatst: 17 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2006 je moet het ff in 3ds inporteeren. en dan bij het hamertje-more-poly countent en dan kun je sien hoefeel polys je model heeft. probeer dit wel onder de 1000 te houden. wat je kan doen als je model erg veel polys heeft: maak een low poly col. de dff mag heel erg veel polys hebben. maar de col niet. dus als je het zadel dan gewoon van 2 boxen maakt dan is dat low polys en je siet er ingame niks van. ik bedoel 2 boxen als dit bbbbbbbb bbbbbbbb bbbbbbbb bbbbbbbbbbbbbbbbb bbbbbbbbbbbbbbbbb bbbbbbbbbbbbbbbbb bbbbbbbbbbbbbbbbb bbbbbbbb bbbbbbbb bbbbbbbb en dan is dit dus van boven af gesien he. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.