Bart f1 Geplaatst: 17 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2006 Ik heb dit op GTA warehouse gevonden: Kan iemand in een plaatje zetten waar die te vinden zijn Reageren
sludgemeijer Geplaatst: 17 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2006 Dit is waar schijnlijk een mod? Ik heb hem zelf ook nog nooit gezien.. Reageren
Bart f1 Geplaatst: 17 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2006 Dit is waar schijnlijk een mod? Ik heb hem zelf ook nog nooit gezien.. http://www.gtawh.com/sa/vehicles.php dit is de link... Helemaal links onderaan bij trailers en attachments Reageren
sludgemeijer Geplaatst: 17 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2006 Ja dat is de vraag niet de vraag is waar die te vinden is Reageren
Lord of War Geplaatst: 17 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2006 Dit moet een mod zijn, ik heb dat nog nooit gezien. Reageren
HerrieM Geplaatst: 17 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2006 (bewerkt) Deze aanhanger komt volgens mij niet voor in het spel, maar is wel te bemachtigen met behulp van een Car Spawner. Een beetje hetzelfde idee als de FBi Truck Bewerkt: 17 augustus 2006 door HerrieM Reageren
Bart f1 Geplaatst: 17 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2006 Ja dat is de vraag niet de vraag is waar die te vinden is Ja... maar jij vroeg of het een mod was.. Maar hij staat gewoon in een database van een andere site Reageren
sludgemeijer Geplaatst: 17 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2006 Ja dat weet ik dat ie op die site staat Reageren
ASPHALT Geplaatst: 17 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2006 Dit Wagentje kan achter de Utility Van en is geloof ik uit het spel gehaald. Hij is te krijgen door hem te Spawnen met de CarSpawner. Verder geloof ik dat Farm Trailer niet de goede naam is, dit is namelijk de Ploeg. (Farm -> Boerderij) Maar deze heeft daar de naam Tiller. Suc6 verder Reageren
~Mario~ Geplaatst: 17 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2006 (bewerkt) Ja wat kan er eigenlijk nog meer achter een Utility Van? Bewerkt: 17 augustus 2006 door ~Mario~ Reageren
ASPHALT Geplaatst: 17 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2006 Ja wat kan er eigenlijk nog meer achter een Utility Van? Kort maar krachtig : Alleen dat Steet Cleaner Wagentje . Reageren
Bart f1 Geplaatst: 17 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2006 Bedankt voor het antwoord Ik heb GTA SA voor de PS2 dus zonder mod kun je deze trailer niet krijgen Reageren
Kraay Geplaatst: 17 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2006 Dit Wagentje kan achter de Utility Van en is geloof ik uit het spel gehaald. Hij is te krijgen door hem te Spawnen met de CarSpawner.Verder geloof ik dat Farm Trailer niet de goede naam is, dit is namelijk de Ploeg. (Farm -> Boerderij) Maar deze heeft daar de naam Tiller. Suc6 verder trailer-> Aanhanger(of iets in die richting). Dus Farm Trailer is ook geen ploeg(er zit ook geen ploeg in SA dus dat was al onmogelijk ). Reageren
ASPHALT Geplaatst: 17 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2006 (bewerkt) trailer-> Aanhanger(of iets in die richting). Dus Farm Trailer is ook geen ploeg(er zit ook geen ploeg in SA dus dat was al onmogelijk ). Deze zit er wel degelijk in ! Plaatjes van mijzelf, met een Digitale Camera: Plaatje van het GTAWarehouse: Bewerkt: 17 augustus 2006 door ASPHALT Reageren
Kraay Geplaatst: 17 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2006 Sorry om je te storen..Maar dat is geen ploeg . Het lijkt meer op een trommelschudder ofzo, een ploeg moet namelijk in de grond en hangt in de hef, en is niet op wielen. Daar achter hangt een ploeg Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.