ASPHALT Geplaatst: 17 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2006 Sorry om je te storen..Maar dat is geen ploeg . Het lijkt meer op een trommelschudder ofzo, een ploeg moet namelijk in de grond en hangt in de hef, en is niet op wielen.*plaatje* Daar achter hangt een ploeg Ik weet ook niet veel van het boeren leven af . Hij heet in ieder geval FarmTrailer . Reageren
killroy Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 Die ploeg of trommelschudder ofzo, heb ik ook wel eens gezien ergens in zo'n boerderij in Red county. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 (bewerkt) Hoe kan je die dan krijgen Ik heb een carspawner maar daar staat ie niet in Edit: Hij stond er wel in sorry, hij werkt echt tis ook wel cool je kan hem echt achter je tractor doen enzo Bewerkt: 19 augustus 2006 door Lance Dance Reageren
ASPHALT Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 (bewerkt) Hoe kan je die dan krijgenIk heb een carspawner maar daar staat ie niet in Hij heeft vaste locaties . Ik zal dadelijk een kaartje maken met een paar vindplaatsen . Kaartje: -Klikken voor vergrooting- Ook kun je hier kijken en dan zoeken naar de naam farmtr1. Bewerkt: 19 augustus 2006 door ASPHALT Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 Kijk ik kan die andere ook spawnen hij kan alleen achter de Utility Van Reageren
killroy Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 (bewerkt) ik weet nog een plaats waar je hem kan vinden. ik kan er helaas geen map van maken want om de een of andaere vage reden heb ik geen paint op mijn computer staan , het is in ieder geval op die grote boerderij die ten westen naast blueberry ligt, (de blueberry acres dus). Daar heb ik hem gevonden. maar ik heb hem voor de ps2 dus mischien ligt ie er dan niet op de computer. Bewerkt: 19 augustus 2006 door killroy Reageren
Bart f1 Geplaatst: 19 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 Hoe kan je die dan krijgen Ik heb een carspawner maar daar staat ie niet in Hij heeft vaste locaties . Ik zal dadelijk een kaartje maken met een paar vindplaatsen . Kaartje: -Klikken voor vergrooting- Ook kun je hier kijken en dan zoeken naar de naam farmtr1. Wow bedankt Reageren
Nuke[NL] Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 (bewerkt) EDIT: Laat maar Bewerkt: 19 augustus 2006 door sander_da_gamer Reageren
Bart f1 Geplaatst: 19 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 Errr.. Er staat op de plaatje niet de plaatsen waar die Trailer is Er staan op die plaatsen een ploeg Reageren
Kraay Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 Errr.. Er staat op de plaatje niet de plaatsen waar die Trailer is Er staan op die plaatsen een ploeg Komt omdat die geen vaste plaats heeft. Je zult hem met een of andere carspawner moeten krijgen. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 Errr.. Er staat op de plaatje niet de plaatsen waar die Trailer is Er staan op die plaatsen een ploeg Dat komt doordat ik een kaartje maakte van een paar locaties waar de Ploeg Spawnt Reageren
Bart f1 Geplaatst: 19 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 Dus je kunt hem niet op de PS2 aankomen? Reageren
Jorair Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 ik heb eens gehad dat die karretjes overal door de straten reden maar die spitmachine , zoals dat heet ( en ik kan het weten , want mijn ouders zijn tuinders) heb ik nog nooit gezien Reageren
megamaggot Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 Heb je zitten modden ofzo,Jorair? Of heb je cheats gebuikt? Ik heb die karretjes nog nooit gezien,alleen op een paar gta-sites. Het kan natuurlijk ook zijn dat het van die karrtjes voor achter een bagage zijn die je hebt zien rijden,maar die kunnen volgens mij niet achter een utility van. greetz,MM Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 ik heb hem gespawned met een spawner, ziet er wel stoer uit achter zo'n utility van Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.