wikkeuh Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 Ik heb dit heel vaak zelfs toen ik hem de eerste keer speelde :blink: ook HEEL vaak geen grond bomen die te laat in beeld komen het beeld staat stil... hebbe nog andere dit? Reageren
kevin_tennis Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 ik zou hem even gaan ruilen... :lol: Reageren
wikkeuh Geplaatst: 1 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2004 Gaat dat dan zomaar? :huh: Reageren
wikkeuh Geplaatst: 1 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2004 ja op de ps2, vind het heel raar het doosje zat nog in plastiekje vanuit het doosje rechtstreeks in de ps2 en dan vaak errors maar nooit vastlope het gaat trug verder na 10-20 seconden maar wel irritant in veel missies... maar ik heb het spel gekocht in game mania in leuven en ik ken ze daar dus ik denk niet dat ze wille wisselen Reageren
wikkeuh Geplaatst: 1 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2004 hebben jullie dat dan niet? :o Reageren
The Godfather Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 hoe oud is je playstation? Reageren
sjakie187 Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 dit heb ik ook al een paar keer gehad. 1e 2 dagen niet maar van het weekend(zondag) begon het. Voorafgaand hoor je eerst een raar geratel en daarna error reading disc. Reageren
Ken-D Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 Maybe door een bedrijf je ps2 laten schoonmaken. Het kan aan de stof liggen. Of je moet het zelf schoonmaken maar dat op eigen risico Postaldude Reageren
Joriz Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 Mischien heb jee de PS2 ingesteld op het snelladen van DVDs Hiermee kan je problemen hebben. Ook kan je PS2 na 2 jaar wat gaar zijn. Reageren
GoD.Anubis Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 Das idd wel beetje erg vaag bij mij is ie 1 keer vast gelopen op mount chillad toen ik er af sprong maar voor de rest echt nergens last van en ik heb me ps2 al vanaf het begin en nog nooit schoon gemaakt :blink: Reageren
sjakie187 Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 en mij ps2 is niet zo oud. Deze is van maart dit jaar. *Mischien heb jee de PS2 ingesteld op het snelladen van DVDs Hiermee kan je problemen hebben* en hoe doe je dit dan? Reageren
Joriz Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 PS2 zonder spel erin opstarten en dan effe de instellingen veranderen. Zie PS2 handleiding voor meer info (ja daarom doen ze er zo'n boekwerk bij!) Reageren
sjakie187 Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 Nou dat heb ik niet gedaan.Lees dat soort boekwerken eerlijk gezegd niet. Doe alleen de stekkers erin spel erin en spelen maar meer niet.De rest is flauwekul Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.