Jump to content

error reading the grand theft auto san andreas ...

Recommended Posts

Geplaatst:

dat is waar. Maar een ps2 is voor mij alleen om spellen in af te spelen en als ie dat ineens niet meer doet dan zal zo'n handleiding niet al teveel helpen

Geplaatst:

Al geprobeerd met iemands anders gta sa disk te spelen in je ps2 van je maat bv dan weet je of het de game is op je ps2 ;)

wel erg jmmr voor je dat het zo moet gaan :(

Geplaatst:

Heb ook op GTA VC en GTA III dezelfde fout, maar dan alleen bij VC als ik muziek luister en bij III gewoon na 5 min.

Zitten wel erg veel krassen op, dus denk wel dat 't daaraan ligt..

Geplaatst:

Ja, ik heb dit ook bij Vice City, dat komt doordat er veel krassen op het cd'tje zit anders ligt het aan je playstation ;) Soms zak ik gewoon de grond in :D

Geplaatst:

Ik heb dit voorval ook en vind het alles behalve leuk, ik was zo happy dat ik Gta SA had en nu kan ik het inees nog niet spelen, khoop dat ik het kan gaan ruilen en dat het dan werkt !!!

Geplaatst:

dat heb ik soms ook die error..maar na 0.5seconden doet hij het dan gewoon weer.. het schiet gewoon even in beeld die zin.. en dan gaat het weer weg..

:ph34r:

Geplaatst:

als je playstation omgebouwd is/was ligt et waarschijnlijk daar aan.

Als die nie omgebouwd is, dan schoon laten maken.

Geplaatst:

ik heb een gloed nieuwe ps2 en ik deed hem er in en hij gaf aan error dick pas na een keer ruilen deet hij het goed daarna ging hij een beetje stoteren als ik aan het spellen ben vet kut soms :angry: :angry:

Geplaatst:

ik heb nog nooit een vastloper of een vertraging gehad en mijn ps2 is 1.5 jaar oud en is nog nooit gekuist geweest, wel af en toe blaas ik er even in met mijn compressor dat alles een beetje wegvliegt (maar nog nooit grondig )

Geplaatst:

Ik heb dat "geratel" al heel lang in mijn PS2 maar mijne is ook 1 van de eerste generaties. Je kan hier 2 dingen meteen aan doen. Je drukt in het beginscherm van je ps2 (het scherm waar je kunt kiezen tussen browser en instelling) op de driehoek toets. Ga nu naar de bovenste optie (weet even niet meer wat dat is) druk weer op vierkantje dan krijg je diagnose: nee in beeld veranderd dit in ja en start het spel zonder de PS2 te herstaren of uit te zetten omdat deze optie weer verdwijnt als je dat doet.

Je kan ook een lenscleaning disk kopen en deze in je PS2 gooien. Deze kan je gewoon halen in een gamewinkel en als deze niet bij jou in de buurt is misschien bij de dichtsbijzijnde computer/elektronica winkel.

Mocht dit nog steeds niet helpen neem contact op met de sony servicelijn. Zij bieden je de optie als je PS2 buiten de garantie valt om hem om te ruilen voor een nieuwe PS2 voor het bedrag van slechts 81,- euro.

Ik heb de 3e optie gekozen omdat 1 en 2 niet meer bij mij werken. En aanstande donderdag komen ze mij een nieuwe brengen dus dan kan ik SA eindelijk normaal spelen :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...