Jump to content

error reading the grand theft auto san andreas ...


wikkeuh

Recommended Posts

ik heb een gloed nieuwe ps2 en ik deed hem er in en hij gaf aan error dick pas na een keer ruilen deet hij het goed daarna ging hij een beetje stoteren als ik aan het spellen ben vet kut soms :angry: :angry:

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb nog nooit een vastloper of een vertraging gehad en mijn ps2 is 1.5 jaar oud en is nog nooit gekuist geweest, wel af en toe blaas ik er even in met mijn compressor dat alles een beetje wegvliegt (maar nog nooit grondig )

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dat "geratel" al heel lang in mijn PS2 maar mijne is ook 1 van de eerste generaties. Je kan hier 2 dingen meteen aan doen. Je drukt in het beginscherm van je ps2 (het scherm waar je kunt kiezen tussen browser en instelling) op de driehoek toets. Ga nu naar de bovenste optie (weet even niet meer wat dat is) druk weer op vierkantje dan krijg je diagnose: nee in beeld veranderd dit in ja en start het spel zonder de PS2 te herstaren of uit te zetten omdat deze optie weer verdwijnt als je dat doet.

Je kan ook een lenscleaning disk kopen en deze in je PS2 gooien. Deze kan je gewoon halen in een gamewinkel en als deze niet bij jou in de buurt is misschien bij de dichtsbijzijnde computer/elektronica winkel.

Mocht dit nog steeds niet helpen neem contact op met de sony servicelijn. Zij bieden je de optie als je PS2 buiten de garantie valt om hem om te ruilen voor een nieuwe PS2 voor het bedrag van slechts 81,- euro.

Ik heb de 3e optie gekozen omdat 1 en 2 niet meer bij mij werken. En aanstande donderdag komen ze mij een nieuwe brengen dus dan kan ik SA eindelijk normaal spelen :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...