Jump to content

Broertjes:S:S

Recommended Posts

Geplaatst:

Neeeee!

Heb ik de missie end of the line gehaald, de eerste exportlist af, gaat mijn broertje als ik weg ben, kom ik thuis, is mijn save gedelete :-(

Geplaatst: (bewerkt)

En wat wil je hiermee bereiken of wil je een nieuwe save game van iemand dieer ook was?

Welkom op het forum.

Bewerkt: door Planlos Ultra
Geplaatst:
Neeeee!

Heb ik de missie end of the line gehaald, de eerste exportlist af, gaat mijn broertje als ik weg ben, kom ik thuis, is mijn save gedelete :-(

Hey welkom op het forum :cya:

Aah dit is inderdaad erg kut voor je, nu kan je alles weer overnieuw doen maar ik heb misschien een oplossing voor je, er is een site waar allemaal savegame's opstaan, namelijk deze site. Ik heb hier een savegame die gesavet is na de missie End Of The Line, je zal dan nog wel de export en andere dingen opnieuw moeten halen, maar je hoeft niet alles opnieuw te doen. [Let op: Deze savegame is voor versie 1, als je spel overnieuw begint wanneer je de savegame laad heb je V2]

Het bestandje wat je download moet je openen met een progamma genaamd Winrar, dit progamma kan je hier dowloaden, in het gedownloade bestandje zit een bestand genaamd GTASAsf6.b dit is je savegame, deze savegame moet je naar de map GTA San Andreas User Files verplaatsen [Mijn documenten --> GTA San Andreas User Files] Start daarna de game en je zal een savegame hebben waar End Of The Line is gehaald. Je savegame zal op de 6e plaats staan omdat het bestandje GTASAsf6.b heet, als je hem op de 1e plaats in je Load Game lijst wilt hebben verander je de 6 in een 1: GTASAsf1.b

Succes ermee!

Geplaatst:
Dankjewel, maar kan dat ook met ps2?

Jawel, maar er zijn heel weinig savegame's voor de PS2, meestal zijn er 100% savegame's uitgebracht door mensen die het spel op de PS2 is. Want niet veel mensen hebben bepaalde software (ARMAX) waarmee je savegame's van je PS2 naar de PC kan zetten of andersom. En zoals ik al eerder aangaf, heb je eigenlijk alleen maar savegame's voor de PS2 die 100% is uitgespeeld, sorry, maar heelaas. Je zult overnieuw moeten beginnen tenzij je een 100% savegame wilt (staat in de downloadbase van 'onze' moedersite GTAGames.nl) en hem op je PS2 kan zetten. Ik hoop dat ik je genoeg heb geínformeerd, mocht je nog vragen hebben, dan kun je ze gerust stellen! :cya:

Geplaatst:

Hoe oud is jouw broertje dan, als ie ouder dan 6 is dan snapt ie toch zeker wel dat ie niet zomaar jouw savegames van jouw spellen mag deleten?

Geplaatst:

tussen de 5 en 7 jaar is een lastige perioden ze snappen wel dat zet ni mogen maar toch doen ze het

eigenlijk had je dan je memorycard eruit moeten halen hé

Geplaatst:

Dankjewel, maar kan dat ook met ps2?

Jawel, maar er zijn heel weinig savegame's voor de PS2, meestal zijn er 100% savegame's uitgebracht door mensen die het spel op de PS2 is. Want niet veel mensen hebben bepaalde software (ARMAX) waarmee je savegame's van je PS2 naar de PC kan zetten of andersom. En zoals ik al eerder aangaf, heb je eigenlijk alleen maar savegame's voor de PS2 die 100% is uitgespeeld, sorry, maar heelaas. Je zult overnieuw moeten beginnen tenzij je een 100% savegame wilt (staat in de downloadbase van 'onze' moedersite GTAGames.nl) en hem op je PS2 kan zetten. Ik hoop dat ik je genoeg heb geínformeerd, mocht je nog vragen hebben, dan kun je ze gerust stellen! :cya:

Dankjewel, maar dan speel ik liever zelf:D

Geplaatst:

Zou het ook niet leuk vinden als een ander mijn opdracht zou halen.Wil ze liever zelf allemaal een keer halen.

Geplaatst:

Maar waar kan je die armax voor die concoles nou vinden ook bij mediamarkt.

ja bij de media markt meestal

Of bij bol.com, zou ik aanraden

:bier:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...