Jump to content

Alle onrealistische dingen op een rijtje.


Juju

Recommended Posts

Hey :cya:

Ik weet dat er al zo'n topic als dit bestaat, namelijk deze.

Maar laten we alle onrealistische dingen eens onder elkaar zetten.

Misschien is dit een beetje een nutteloos topic, maar vooruit :puh:.

Jullie mogen zeggen waar je het niet mee eens bent.

Onrealistische dingen:

- CJ kan niet vallen onder het sprinten/rennen.

- CJ klimt altijd op de hoogste muurtjes, zelfs heb je geen muscle.

- Als CJ 3 keer tegen het hek slaat, valt het hele hek uit elkaar als een kaartenhuis.

- 'T zelfde geld voor dozen.

- Soms, als je van een heel hoog gebouw afspringt zonder parachute, valt CJ op de grond, maar is hij nog in leven.

- Als je tegen een auto slaat, bvb op de bumper, ligt meteen de hele bumper aan diggelen.

- 'T zelfde geld voor alle andere kanten van een auto.

- Je kan een motor niet raken.

- Je kan soms de voorkant van een auto ook niet raken.

- Als je met een vliegtuig tegen iets aanvliegd, ontplofd het hele vliegtuig en zie je helemaal niks meer.

- Ook als je alleen met je vleugel tegen iets aanvliegd ontplofd 't hele ding en zie je geen vliegtuigwrak.

- Na een paar stoten is een mens al dood.

- Met de geleerde fight-moves in Las Venturas sla je met 1 slag iemand al dood.

- Als je met een motor van een gebouw afspringt blijft de hele motor van buiten heel.

- Als een auto op z'n dak ligt, ontplofd ie.

- 'T zelfde geld voor een vliegtuig en Vortex.

- Als je onder het rijden achter je kijkt op de snelweg of ergens anders, zie je geen auto. Kijk je na 1 seconde weer, rijden er opeens 5 auto's achter je.

- Je kan een paaltje zomaar omslaan.

- Een hoofd eraf schieten.

- Met een zwaar wapen over straat lopen mag, tegen een politie auto aan botsen niet.

- CJ kan ongeveer 10 wapens dragen, en dan heb je het over Minigun, Bazooka, Vlammenwerper, AK, M4 enz.

- Een Caddy/Forklift/Tug (noem maar op) rijdt even hard op sommige snelwegen dan een Street Racer.

- Bij 5/6 star wanted level, zie je alleen maar Politie en Overheid, geen een andere auto meer.

- Auto's rijden elkaar van de brug af als je op de snelweg rijd met de sirene aan.

- Als je iemand vermoord krijg je 1 ster en kan je er heel makkelijk mee weg komen.

- Als er voor C.J. en granaat ligt,is C.J. nog niet dood na de ontploffing.

- Je kan zomaar een vliegtuig kapen,zonder opgepakt te worden.

- Als je vliegtuig wordt opgeblazen terwijl je er nog in zit en een wanted level hebt, komt dit vliegtuig ook in de politiegarage te staan, ook al was hij kapot.

- Dit geldt ook voor boten.

- Aan de binnenkant van een shamal zijn meer/minder (wist ik niet meer) ramen dan aan de buitenkant.

- Een groepje ballas kan cj nog sneller doden dan een heel leger.

- Volgens mij moet je geen schroef kunnen met je auto om je rijbewijs te halen .

- Als je een auto laat ontploffen in een van je garage's en de deur even later dicht gaat,is je auto er nog.

- Je kan van de mount chiliad fietsen zonder dood te gaan.(Ik bedoel gewoon recht af de berg rijden naar het oosten zonder de weg te volgen)

- C.J. kan heel veel kogels in zijn lichaam krijgen en het nog overleven ook,hij gaat alleen maar naar het ziekenhuis en gaat niet dood.

- Je homies zijn sneller dood dan C.J., terwijl C.J. toch wel veel meer geraakt wordt.

- CJ kan zeer lang duiken zonder adem tehalen (best knap van eiland naar eiland duiken).

- Je kan een trien ongeluk over leven als je er voor springt.

- Je mag iemand slaan en uit zijn auto trekken. Maar als je erin gaat zitten komt er meteen politie achter je aan.

- Als je keihard met je auto van een gebouw afdonderd dan heb je kans dat je auto nog heel is.

Maar als je een hele kleine botsing maakt dan zit er meteen een hele grote deuk in.

- De hele missie Freefall, ten eerste kun je in een vliegtuig zelf met je voet de deur niet open houden, overspringen op een ander vliegtuig is al helemaal onmogelijk, vervolgens instappe kan al helemaal niet.

- CJ kan de hele stad vermoorden, maar in een scène tegen Tenpenny durft hij amper te zeggen dat hij lelijk is. Vreemd waar hij in de stad de moed dan ineens vandaan haalt.

- De Pay 'N' spray, denk even na, de politie zoekt een blauwe Opel Kadett, getuned, deze banden, mooie spoiler erop, dan ineens is hij rood en komt uit dezelfde garage als waar de blauwe ingegaan is, maar nee, dat zal hem niet zijn.

- Als je de Boatschool doet, gaat je drivingskill omhoog, nooit geweten dat je van een boot beter leert rijden.

- Als je met een Nightstick blocked, houdt hij z'n ene hand aan de lucht vast.

- CJ's enorme eetvermogen is onmogelijk 11 maaltijden kan je nog amper in één dag opeten, laat staan in 5 minuten.

- Als een inbreker je huis binnenkomt en hij jat wat bel je de politie, maar als hij de deur uit is hoeft de politie niet meer te komen? Het valt ook echt niet op als iemand met een zwarte doek op z'n kop alle huizen binnengaat, vervolgens met allemaal rotzooi naar buiten komt, en de politie heeft niks door.

- Met een Hydra rijd je achteruit terwijl je straalmotoren niet naar voren staan.

- Als je 2 sterren hebt, en je selecteert een pistool gaat de politie op je schieten, ga je over op je vuisten slaan ze je in elkaar met een knuppel, selecteer je een pistool gaan hun ook schieten enz.

- Ambulance rijdt mensen over om mensen te redden.

- Politie knalt mensen neer als ze een auto stelen.

- Man knalt stel agenten neer, agenten schieten terug, jij jat auto gaan ze opeens achter jou aan.

- Veel te weinig vangrails, niet op snelweg, wel bij stukje rails.

- In de missie The Green Sabre geeft Carl zich al over aan drie politiewagens, terwijl ie buiten missies nog niet bang is voor 5 tanks.

- Als je een straat inloopt zie je 5 keer hetzelfde mannetje lopen .

- Als je tegen iemand aan rent, vallen ze niet om, nee.. dan doen ze een stapje naar achter.

- Geen kogelgaten in autoruiten.

- Als er tanks CJ achtervolgen, gaan ze niet schieten, maar rijden ze naar je toe en stappen dan uit.

- Een hele stroyline uitspelen gaat nooit, daarna komt er ook geen politie onderzoek om je te vinden.

- Als je met een pistool voor door de ruit schiet is het glas kapot, dan zitten er scheuren in, schiet je iemand door het achterraam neer is het glas nog heel!

- Als je in de missie High Noon Pulaski's wagen kapot knalt, is hij in de cutscene en na de missie nog heel en zie je Pulaski liggen, met andere ingame-personages zie je hem/haar nooit meer liggen als die dood is.

- CJ is de enigste die kan zwemmen, samen met characters of homies.

- Om CJ dood te schieten moet je wel 20 kogels afschieten (Zonder kogelvrij vest). Bij een gewoon mannetje 3 kogels met een 9mm.

- Als je met een voertuig van een hooggebouw afvalt komt CJ er gewoon weer uit zonder kleerscheuren, in 't echt had je dat nooit kunnen overleven.

- Als CJ geen bovenkleding aan heeft, maar wel een kogelvrijvest dan zie je dat niet.

- Als je van dichtbij met een Bazooka op iemand schiet, is 't lichaam nog helemaal intact.

- Als er in los santos rellen zijn vliegen politiehelikopters over. Als je die volgt vliegen ze later weg, daarna klappen ze tegen een boom of gebouw.

- De vliegtuigen zijn te licht, normaal moet je met hoge snelheid landen, in SA vlieg je heel rustig en land je heel rustig.

- De FBI doet niks als je in de auto zit

- Je hebt een hele massa mensen vermoord, sta je een 6 uur later weer op straat.

- Als je max. fat hebt en je gaat trainen is alles er na 2 dagen af.

- Je mag zo snel rijden als je wil, de politie komt nooit achter je aan.

- Word ge-update.

Maar goed, GTA is nou eenmaal niet op het realisme gebaseerd.

Bewerkt: door Juju
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 173
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • LBG

    19

  • Juju

    10

  • Vercetty

    9

  • megamaggot

    8

Een hoofd eraf schieten?

Sowieso al de Cheats maar dat telt denk ik niet :puh:

Vliegtuigen vallen soms zomaar uit de lucht.

Voetgangers vallen elkaar aan.

Als je met een wapen rondloopt over straat dat mag gewoon van de politie, per ongeluk er tegen aan botsen niet.

CJ kan ong. 10 wapens dragen... :ch:

En dan de A.I.

Het verkeer, doodlopend straatje, draai je jezelf om en opeens staat daar 3 auto's

En dan denk ik nog de domste fout, Als je 5 sterren of zoiets hebt, en je vliegt over de weg zie je allemaal politieautos en swat vans rijden, en overal waar je vliegt of rijd verschijnen overheidsvoertuigen, en vlieg je dan over een flatverschijnen daar ook opeens politie wagens :bonk::bonk::?:-(

Link to comment
Delen op andere websites

als je hard genoeg fietst kan je een auto inhalen op de snelweg :duh: .

cj kan een heleboel wapens in zen broekzak steken(oeps is al gezegt).

als je met een hotring op de weg rijdt zie je soms een taxi of een walton voorbij scheuren.

dat was het zowat :bonk: .

greetz,MM :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Vliegtuigen vallen soms zomaar uit de lucht.

Ik denk eigenlijk dat dit niet zomaar is en zeker op realisme gebasseerd is.. Al die vliegtuigen storten neer rond en om Area 69 ook wel bekend als de no-flyingzone. Ik denk nu dus dat dit vliegtuigen zijn die uit de lucht geschoten zijn, door mensen uit die basis. Mischien wel om te verkomen dat het spionage vliegtuigen betreffen, wat weer verwijst naar de realiteit, het is namenlijk zo dat Area 69(in het echte leven Area 51, rockstar heeft voor Area 69 gekozen zodat het zou verwijzen naar standje 69) een geheime basis, waar niemand mag komen en het vervolgens ook na kan vertellen.

Sorry , voor mij offtopic gaan maar ik wou het even kwijt.

Over het onrealisme in San Andreas, tja ik weet er wel eentje:

Als je iemand vermoord krijg je 1 ster en kan je er heel makkelijk mee weg komen, in het echt is het zo dat er gevallen zijn dat mensen de doodstraf krijgen voor slechts 1 moord.

Link to comment
Delen op andere websites

Oei, een vliegtuig kan ook een mens meer dan honderd meter weg slingeren ;)

nogwat:

Als je een prosteu in je auto krijgt, en ze gaan ,ehhhrrrrr ******* dan zie je niks ongewoons gebeuren in de auto!

Bewerkt: door erterer0
Link to comment
Delen op andere websites

-Als er voor C.J. en granaat ligt,is C.J. nog niet dood na de ontploffing.

-Je kan zomaar een vliegtuig kapen,zonder opgepakt te worden.

-Als je vliegtuig wordt opgeblazen terwijl je er nog in zit en een wanted level hebt,komt dit vliegtuig ook in de politiegarage te staan,ook al was hij kapot.

-Dit geldt ook voor boten.

-Aan de binnenkant van een shamal zijn meer/minder(wist ik niet meer) ramen dan aan de buitenkant.

-Een groepje ballas kan cj nog sneller doden dan een heel leger.

-Volgens mij moet je geen schroef kunnen met je auto om je rijbewijs te halen :puh: .

-Als je een auto laat ontploffen in een van je garage's en de deur even later dicht gaat,is je auto er nog.

-Je kan van de mount chiliad fietsen zonder dood te gaan.(Ik bedoel gewoon recht af de berg rijden naar het oosten zonder de weg te volgen)

-C.J. kan heel veel kogels in zijn lichaam krijgen en het nog overleven ook,hij gaat alleen maar naar het ziekenhuis en gaat niet dood.

EDIT:-Je homies zijn sneller dood dan C.J.,terwijl C.J. toch wel veel meer geraakt wordt.

Nu weet ik niks meer.

greetz,MM :cya:

off-topic:men eerste zin (Zin?Een hele post!) in ABN! :bier:

Bewerkt: door megamaggot
Link to comment
Delen op andere websites

-Volgens mij moet je geen schroef kunnen met je auto om je rijbewijs te halen :puh: .

Maar het is ook niet je gewone rijbewijs, het is de experiend drivingschool(ofzoiets). Oftwel de rijschool voor ervaren mensen. Want een burnout, donut, op 2wielen rijden, en van die dingen is op de openbare weg is volgens mij ook verboden :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...