Jump to content

Alle onrealistische dingen op een rijtje.


Juju

Recommended Posts

Deze is volgens mij nog geeneens genoemd:

Als je een vliegticket koopt bestuurt CJ zelf het vliegtuig o_O Zelfs als je nog geen vliegbrevet hebt

Cj vliegt zelf niet met het vliegtuig :?

Je ziet alleen dat vliegtuig opstijgen en dalen,dus CJ vliegt er niet mee :S

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 173
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • LBG

    19

  • Juju

    10

  • Vercetty

    9

  • megamaggot

    8

Deze is volgens mij nog geeneens genoemd:Als je een vliegticket koopt bestuurt CJ zelf het vliegtuig o_O Zelfs als je nog geen vliegbrevet hebt
Cj vliegt zelf niet met het vliegtuig :?

Je ziet alleen dat vliegtuig opstijgen en dalen,dus CJ vliegt er niet mee :S

KrimpenDrummer heeft anders wel gelijk, hoor. Trek maar eens een opvallend shirt aan, zoals bijvoorbeeld een shirt met lichte kleuren. Tijdens de vlucht zal de camera enkele keren rondom het vliegtuig draaien. Als je goed oplet, zie je dat de piloot niemand minder is dan CJ zelf.

Dit is in principe dus best vreemd en onrealistisch, inderdaad.

Link to comment
Delen op andere websites

als je geen pilooten bewijs hebt hoe kan het dan dat cj dan al een vliegtuig kan besturen

In feite bestuur jij toch CJ? :7

ik vind het best slecht dat je bij een headshot het hoofd verdwijnt enzo en dat sommige gasten na een kogel in hun buik ofzo gewoon doorschieten en blijven staan :Y

Greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Deze is volgens mij nog geeneens genoemd:Als je een vliegticket koopt bestuurt CJ zelf het vliegtuig o_O Zelfs als je nog geen vliegbrevet hebt
Cj vliegt zelf niet met het vliegtuig :?

Je ziet alleen dat vliegtuig opstijgen en dalen,dus CJ vliegt er niet mee :S

KrimpenDrummer heeft anders wel gelijk, hoor. Trek maar eens een opvallend shirt aan, zoals bijvoorbeeld een shirt met lichte kleuren. Tijdens de vlucht zal de camera enkele keren rondom het vliegtuig draaien. Als je goed oplet, zie je dat de piloot niemand minder is dan CJ zelf.

Dit is in principe dus best vreemd en onrealistisch, inderdaad.

Nou ik zag gewoon duidelijk mijzelf zitten, closeup van de hele cockpit in beeld, daar had ik geen opvallend shirt voor nodig, zag gewoon CJ's gezicht ook... Had toen geloof ik een screenshot gemaakt, maar die heb ik niet meer

>>> Door Bling: Klopt ook wel, inderdaad. Maar aangezien dit sevaboy blijkbaar niet opgevallen was, kwam ik met een andere oplossing. ;)<<<

Als je alleen opstijgen en dalen ziet moet je een keertje niet het skip-knopje indrukken ;

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb er nog nooit op gelet, eerlijk gezegd. Als het wél zo is, zoals jullie vertellen, dan is het inderdaad behoorlijk onrealistisch. Tevens als een auto zijn portier (deur) open heeft staan, en je loopt, rijdt, fietst, etc. erlangs.. Dan kun je er gewoon doorheen lopen. Ik vind eerlijk gezegd dat dat niet moet kunnen. Je loopt er gewoon dwars doorheen, en dan nog wat...

Soms loop ik zelfs niet eens op de grond; dan loop ik in de grond. :ch:

Iemand nog meer overkomen?

Link to comment
Delen op andere websites

Als je een molotov-cocktail gooit is er vuur. Loop jij door dat vuur heen, vat je vlam (als je geen brandweermissies hebt gedaan). Als andere mensen door vuur heen lopen vatten ze geen vlam, alleen als je er met een vlammenwerper op richt. Dat vind ik raar.

Link to comment
Delen op andere websites

als je auto laat ontploffen en er komt een brandweer en je staat er bij te kijken... spuit de brandweer je nat.... inplaats van de auto....

dat dacht ik want altijd als ik bij een brandweer sta dan spuit ie me altijd dat...

Link to comment
Delen op andere websites

nog iets raars.

als je met een combine over graan rijd komen er strobalen uit de buis aan de zijkant,terwijl hier in het echt gedorst graan uitkomt.

het stro komt er aan de achterkant uit,en niet als balen maar gewoon los.

Link to comment
Delen op andere websites

nog iets raars.

als je met een combine over graan rijd komen er strobalen uit de buis aan de zijkant,terwijl hier in het echt gedorst graan uitkomt.

het stro komt er aan de achterkant uit,en niet als balen maar gewoon los.

Is dit ook gewoon tijdens het spel, of enkel bij de missie waar je de comine moet stelen? Heb no nooitmeeemaakt dat daar iets uitkwam.(owja; natuurlijk wel enkele ledematen van peds ^_^^_^ )

Als je trouwens met een quad van een berg of jump ofzo springt en je land onderseboven, dan leeft CJ nog terwijl je normaal je nek 20 keer breekt ofzo!

Link to comment
Delen op andere websites

- Er staan geen verkeersborden, dat vind ik wel jammer.

Ik zou het leukvinden als je daarmee een beetje op je snelheid kon letten, maar dan moest rockstar er wel een snelheidsmeter standaard bij doen.

- auto's gaan naar je toeteren als je voor het stoplicht wacht, maar bij anderen niet.

- cj kan lang zonder eten, drinken en slapen (saven telt als die dingen)

- voor 100 dollar is je total loss car weer nieuw

- er is geen winter

- geen richtingaanwijzers

- de turismo (ferrari f40) heeft maar 6 cilinders in het spel, althans, zo lijkt het

- remmen gebeurt altijd met rokende banden

Bewerkt: door KrimpenDrummer
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...