LXZ-76 Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 Cj is de enige die zn zwemdiploma heeft in san andreas. van politie agenten zou je tog wel verwachten dat ze kunnen zwemmen.
Donwell Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 (bewerkt) Als je met een pistool voor door de ruit schiet is het glas kapot, dan zitten er scheuren in, schiet je iemand door het achterraam neer is het glas nog heel! De politie of andere mensen lopen wel eens tegen muren aan als ze iemand achtervolgen en blijven doorlopen In de missie waarin je Pulaski moet vermoorden zijn wagen kapot knalt, is hij in de cutscene en na de missie nog heel en zie je Pulaski liggen, met andere ingame-personages zie je hem/haar nooit meer liggen als die dood is. Bewerkt: 18 augustus 2006 door Donwell
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 ja, ik had bij die missie dat je pulaski moet vermoorden gewoon met een rocket launcher op da ding geknald, mission pased, maar die wagen is nog heel, en hij heeft kogelwonden ofzo (lang de missie niet meer gespeeld)
LBG Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 Cj is de enige die zn zwemdiploma heeft in san andreas.van politie agenten zou je tog wel verwachten dat ze kunnen zwemmen. Je tegenstanders in de traithlon kunnen zwemmen.
Gta Ripper Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 Om CJ dood te schieten moet je wel 20 kogels afschieten(Zonder kogelvrij vest)
Natasja24 Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 vind het wel grappig al die dingen om te lezen
Dikbuik Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 je kan 1500 doden maken zonder de doodstraf te krijgen en zoveel happymeals eten dat als je in het echt zoveel eet je echt dood zou zijn van de happymeals
Donwell Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 Of dit: Je hebt een 6 sterren wanted level en er zijn alleen maar tanks en barracks, stap je uit de tank dan wemelt het opeens van de agenten.
SamShine Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 Cj is de enige die zn zwemdiploma heeft in san andreas.van politie agenten zou je tog wel verwachten dat ze kunnen zwemmen. Recuteer jij maar is een paar OG leden en spring dan in het water
Donwell Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 CJ is de enige die kan zwemmen: fout, Catalina kan dat ook, net zoals Cesar of nog een paar andere....
megamaggot Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 T-bone mendez,ryder,toreno,...kunnen allemaal zwemmen. nog iets onrealistisch:-als je met de vleugel van een vliegtuig(bv. de AT-400)tegen een gebouw aan botst,stort je niet neer.in het echte leven zou je neerstorten terwijl je in gta nog makkelijk kan landen aan de ander kant van de staat. -benzine raakt nooit op. greetz,MM
SamShine Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 Ik zie dat iedereen dingen in GTA direct vergelijkt met dingen uit het echte leven, maar jullie moeten er rekening mee houden dat R* dingen moet aanpassen om het spel ook leuk te laten blijven. Als de benzine om de tien kilometer op is raak je ook gefrustreed. En nog meer van die dingen. Je kan deze reactie gewoon negeren, maar ik wil alleen even duidelijk maken dat sommige onrealistische dingen express gedaan moeten zijn, ander zouden ze het spel minder leuk maken...
firef0x Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 Ik zie dat iedereen dingen in GTA direct vergelijkt met dingen uit het echte leven, maar jullie moeten er rekening mee houden dat R* dingen moet aanpassen om het spel ook leuk te laten blijven. Als de benzine om de tien kilometer op is raak je ook gefrustreed. En nog meer van die dingen. Je kan deze reactie gewoon negeren, maar ik wil alleen even duidelijk maken dat sommige onrealistische dingen express gedaan moeten zijn, ander zouden ze het spel minder leuk maken... bij mafia kon de benzine wel op... maar die game proberde ook realistisch te zijn. je kon daar ook bij tanken enzo... gta probeert gewoon fun te zijn zonder de "wereldse" regels... ik ben het wel met je eens...
megamaggot Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 Ja,natuurlijk heeft rockstar dit gedaan. Als je in de missie cut troath business zit en de benzine van je kart is ineens op . En als je taxi missies doet en je ineens stil staat.van mij mocht rockstar dit er wel in doen,maar dan moeten er ook heel veel benzinestations in zitten,zodat je niet midden in de woestijn zit met je exportcar en je hem de hele tijd moet duwen.Maar het topic gaat toch om de onrealistische dingen en niet dingen die nog in san andreas moeten.Oneindige benzine is dus niet realistisch,maar rockstar moet het er ook niet in doen . greetz,MM
Recommended Posts