Jump to content

Alle onrealistische dingen op een rijtje.


Juju

Recommended Posts

  • Reacties 173
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • LBG

    19

  • Juju

    10

  • Vercetty

    9

  • megamaggot

    8

Als je met een pistool voor door de ruit schiet is het glas kapot, dan zitten er scheuren in, schiet je iemand door het achterraam neer is het glas nog heel!

De politie of andere mensen lopen wel eens tegen muren aan als ze iemand achtervolgen en blijven

doorlopen :bonk:

In de missie waarin je Pulaski moet vermoorden zijn wagen kapot knalt, is hij in de cutscene en na de missie nog heel en zie je Pulaski liggen, met andere ingame-personages zie je hem/haar nooit meer liggen als die dood is.

Bewerkt: door Donwell
Link to comment
Delen op andere websites

ja, ik had bij die missie dat je pulaski moet vermoorden gewoon met een rocket launcher op da ding geknald, mission pased, maar die wagen is nog heel, en hij heeft kogelwonden :ch: ofzo (lang de missie niet meer gespeeld)

Link to comment
Delen op andere websites

Cj is de enige die zn zwemdiploma heeft in san andreas.

van politie agenten zou :bonk: je tog wel verwachten dat ze kunnen zwemmen. :bonk:

Recuteer jij maar is een paar OG leden en spring dan in het water :Y

Link to comment
Delen op andere websites

T-bone mendez,ryder,toreno,...kunnen allemaal zwemmen.

nog iets onrealistisch:-als je met de vleugel van een vliegtuig(bv. de AT-400)tegen een gebouw aan botst,stort je niet neer.in het echte leven zou je neerstorten terwijl je in gta nog makkelijk kan landen aan de ander kant van de staat.

-benzine raakt nooit op.

greetz,MM :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie dat iedereen dingen in GTA direct vergelijkt met dingen uit het echte leven, maar jullie moeten er rekening mee houden dat R* dingen moet aanpassen om het spel ook leuk te laten blijven. Als de benzine om de tien kilometer op is raak je ook gefrustreed. En nog meer van die dingen.

Je kan deze reactie gewoon negeren, maar ik wil alleen even duidelijk maken dat sommige onrealistische dingen express gedaan moeten zijn, ander zouden ze het spel minder leuk maken...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie dat iedereen dingen in GTA direct vergelijkt met dingen uit het echte leven, maar jullie moeten er rekening mee houden dat R* dingen moet aanpassen om het spel ook leuk te laten blijven. Als de benzine om de tien kilometer op is raak je ook gefrustreed. En nog meer van die dingen.

Je kan deze reactie gewoon negeren, maar ik wil alleen even duidelijk maken dat sommige onrealistische dingen express gedaan moeten zijn, ander zouden ze het spel minder leuk maken...

bij mafia kon de benzine wel op... maar die game proberde ook realistisch te zijn. je kon daar ook bij tanken enzo... gta probeert gewoon fun te zijn zonder de "wereldse" regels...

ik ben het wel met je eens...

Link to comment
Delen op andere websites

Ja,natuurlijk heeft rockstar dit gedaan.

Als je in de missie cut troath business zit en de benzine van je kart is ineens op :duh: .

En als je taxi missies doet en je ineens stil staat.van mij mocht rockstar dit er wel in doen,maar dan moeten er ook heel veel benzinestations in zitten,zodat je niet midden in de woestijn zit met je exportcar en je hem de hele tijd moet duwen.Maar het topic gaat toch om de onrealistische dingen en niet dingen die nog in san andreas moeten.Oneindige benzine is dus niet realistisch,maar rockstar moet het er ook niet in doen ;) .

greetz,MM :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...