Jump to content

Alle onrealistische dingen op een rijtje.

Recommended Posts

Geplaatst:

iemands hooft eraf schieten kan echt niet in de realiteit hoor. met een m4 schiet je er alleen dwars doorheen. de kogel komt er aan de achterkant gewoon weer uit.

verder zou je met een bazooka iemand compleet moeten kunnen opblazen, dat cj opeens helemaal onder het bloed zou zitten. :puh:

• Reacties 173
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• LBG

19

• Juju

10

• Vercetty

9

• megamaggot

8

Geplaatst: (bewerkt)

cj roept tegen Big Smoke in de laatste missie: You're wearing armour? I thought you were gangsta.' Wat betekent: Draag je een kogelvrij vest? Ik dacht dat je gangster was, terwijl CJ zelf ook zo vaak body armour draagt(bij mij dan he is wel zo verstandig ;) )

oja en met een fiets haal je gemakkelijk een auto in :?

oja en een fiets is bulletproof en kan niet kapot

Bewerkt: door wakkiegeslacht
Geplaatst:
- Auto's rijden elkaar van de brug af als je op de snelweg rijd met de sirene aan.

Oneens

Je kan met die dingen niet 'eens' of 'oneens' zijn. Dat zijn allemaal feiten. Wat hierboven staat gebeurt echt wel.

Geplaatst:
iemands hooft eraf schieten kan echt niet in de realiteit hoor. met een m4 schiet je er alleen dwars doorheen. de kogel komt er aan de achterkant gewoon weer uit.

verder zou je met een bazooka iemand compleet moeten kunnen opblazen, dat cj opeens helemaal onder het bloed zou zitten. :puh:

Je zou met een m4 wel iemand zijn hoofd eraf kunnen schieten, maar dan ben je wel even bezig :puh: . Als je kogels met een holle kop hebt lukt het denk ik nog net met 1 standaard magazijn.

Geplaatst:

Je zou met een m4 wel iemand zijn hoofd eraf kunnen schieten, maar dan ben je wel even bezig :puh: . Als je kogels met een holle kop hebt lukt het denk ik nog net met 1 standaard magazijn.

Alsnog als je dan met holle-kogels door iemands kop schiet dan explodeerd zijn hoofd alleen maar. en dan valt ie dr niet af.

dat kan alleen met een katana als je iemand onthoofd.

Geplaatst:

- Als je bv. met een sniper naar je voeten richt, zie je je voeten niet.

- Als je inbreekt bij een huis zie je soms een MAN in het bed liggen.

En als je dan later weg gaat en er rijdt een auto op de oprit is het soms een VROUW...

- Als er iemand zijn auto op een oprit parkeert loop hij gewoon verder op het voetpad en laat hij zijn auto staan.

Geplaatst:
- Als je bv. met een sniper naar je voeten richt, zie je je voeten niet.

- Als je inbreekt bij een huis zie je soms een MAN in het bed liggen.

En als je dan later weg gaat en er rijdt een auto op de oprit is het soms een VROUW...

- Als er iemand zijn auto op een oprit parkeert loop hij gewoon verder op het voetpad en laat hij zijn auto staan.

Als rockstar alle mensen met een huis zou mooeten verbinden duurt het wel heel lang hoor.en veel werk.

Hij moet mischien nog boodschappen doen eh.

greetz,MM :cya:

Geplaatst: (bewerkt)
Alsnog als je dan met holle-kogels door iemands kop schiet dan explodeerd zijn hoofd alleen maar. en dan valt ie dr niet af.

Daarvan explodeert je hoofd niet hoor, het maakt alleen een groter gat. En bij San Andreas valt het hoofd er ook niet af, het wordt gewoon weg geschoten. Maar je kan ook met holle kop kogels een paar keer op de nek schieten he.

Bewerkt: door CenMan
Geplaatst:

Daarvan explodeert je hoofd niet hoor, het maakt alleen een groter gat. En bij San Andreas valt het hoofd er ook niet af, het wordt gewoon weg geschoten. Maar je kan ook met holle kop kogels een paar keer op de nek schieten he.

ja, maar jullie praten over meerdere keren schieten, of een compleet magazijn. cj doet het in één kogel, dat kan echt niet :duh:

Geplaatst:
:duh: als je busted word,en een gangmember hem dood schiet lig je daar terwijl je gewoon kan opstaan..
Geplaatst:

ja, maar jullie praten over meerdere keren schieten, of een compleet magazijn. cj doet het in één kogel, dat kan echt niet :duh:

Ik heb dat anders nog nooit gezien. Als ik met een 9mm op een hoofd schiet valt de persoon in kwestie wel dood neer, maar zn hoofd blijft eraan zitten.

Pas als ik meerdere M4 kogels ofzo erop leeg schiet dan knalt het hoofd eraf

Geplaatst:
:duh: als je busted word,en een gangmember hem dood schiet lig je daar terwijl je gewoon kan opstaan..
Geplaatst:

Dat zei ik ook niet, ik zei dat het wel zou kunnen, maar niet met 1 kogel.

Geplaatst:

Spoorbomen gaan pas dicht op het moment dat de trein al bij de spoorwegovergang is. Dus dat is iets te laat

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...