Jump to content

Alle onrealistische dingen op een rijtje.


Juju

Recommended Posts

Spoorbomen gaan pas dicht op het moment dat de trein al bij de spoorwegovergang is. Dus dat is iets te laat

ff off topic .. sorry

long ago

neefje van 2 ..gek op treinen . ik san andreas aan het spelen

mijn ma aan het oppassen, en komt ff kijken .. ik zeg , goh ..zal ik je mijn trein even laten zien

en ik ben zo stom om per ongeluk in de machinist cabine te gaan zitten en niet relaxed in de passagiers wagon

je voelt hem al aankomen . rij de stad in .. maar net iets aan de te harde kant

boompje niet op tijd dicht en zie nog net in me ooghoeken hoe ik een auto ram onderwijl dat ik met me ma aan het praten ben ...

waarop (o)ma verschrikt maar zagjes zegt .. ohhh .. gelukkig zaggie dat niet

en mijn neefje uitkraait .. "nee hoor oma ..dat zag ik wel :Y "

(waarop natuurlijk oma nog even opvoedkundig er achteraan zei .. oh .. gevolgd door even pauze en een uitleg dat het niet echt is, het is maar een spelletje ... en ik mompel .. ja hallo .. dat ziet zelfs een kind van 2 nog )

( typisch zo'n ..daar had je bij moeten zijn moment :o )

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 173
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • LBG

    19

  • Juju

    10

  • Vercetty

    9

  • megamaggot

    8

iemands hooft eraf schieten kan echt niet in de realiteit hoor. met een m4 schiet je er alleen dwars doorheen. de kogel komt er aan de achterkant gewoon weer uit.

verder zou je met een bazooka iemand compleet moeten kunnen opblazen, dat cj opeens helemaal onder het bloed zou zitten. :puh:

Tuurlijk wel,, als je met het een shotgun van dichtbij schiet dan knal je ze kop er wel af ! (of ging het hier om de m4 :? )

Link to comment
Delen op andere websites

Als je Vilagante missie doet met een politie wagen ofzo en je schiet op je doel (Auto van crimineel) Met een drive-by dan krijg jij als politie agent de politie achter je aan :bonk:

Als iemand je aanrijd leef je nog gewoon!

Als je met je vliegtuig boven de zee vliegt en je springt eruit zonder parashut leef je nog :S:S

In het echt is het van zon hoogte net zo hard als beton!

Dat de autos op straat bijna nooit op slot staan :S

Als je met 2 players op de PS2 SA aan het spelen bent en de een gaat in een vliegtuig, bijv. shamal. En de andere gaat erop staan hij op een of andere manier hij er soms op blijft staan!

Als je uit een vliegtuig springt het toestel pijl naar beneden valt :S

Maar al met als is het een toffe REALISTISHE game ;)

Y55

Link to comment
Delen op andere websites

Als je Vilagante missie doet met een politie wagen ofzo en je schiet op je doel (Auto van crimineel) Met een drive-by dan krijg jij als politie agent de politie achter je aan :bonk:

Als iemand je aanrijd leef je nog gewoon!

Als je met je vliegtuig boven de zee vliegt en je springt eruit zonder parashut leef je nog :S:S

In het echt is het van zon hoogte net zo hard als beton!

Dat de autos op straat bijna nooit op slot staan :S

Als je met 2 players op de PS2 SA aan het spelen bent en de een gaat in een vliegtuig, bijv. shamal. En de andere gaat erop staan hij op een of andere manier hij er soms op blijft staan!

Als je uit een vliegtuig springt het toestel pijl naar beneden valt :S

Maar al met als is het een toffe REALISTISHE game ;)

Y55

ga maar eens in een hydra ziten en spring er dan eens uit,hij ligt mischien wel een kilometertje of 2 verder hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

nee dat is niet zo, want ik doe dat best vaak en altijd ligt hij maar 1 straat verder, en dat komt dan meestal nog door de explosie ook :bonk:

Tuurlijk wel,, als je met het een shotgun van dichtbij schiet dan knal je ze kop er wel af ! (of ging het hier om de m4 )

ja met de shotgun zou het kunnen, maar met een m4 heb je maar 1 kogel, dan kan het echt niet, uit een shotgun komen 5 of 6 kogels in naast elkaar eruit

Bewerkt: door Vercetty
Link to comment
Delen op andere websites

Spoorbomen gaan pas dicht op het moment dat de trein al bij de spoorwegovergang is. Dus dat is iets te laat

Dat ligt eraan. De spoorbomen gaan namelijk pas dicht als jij erbij bent. Als je dus de hele tijd voor de spoorbomen staat te wachten, gaan ze wel op tijd, maar als je net aankomt rijden met je auto of in de trein zit gaan de spoorbomen pas dicht als je genoeg in de buurt bent van de overgang.

Link to comment
Delen op andere websites

jij heb er op staan als auto's p de kop liggen ontploffen ze maar dat is logies dan vliegt de benzine tank in de fik 8) maakt nie uit dat je het niet wist ik eerst zelf ook nie

Tuurlijk niet, waarom zou de benzinetank in de fik vliegen? Er gebeuren op de snelweg toch ook wel is ongelukken waarbij een auto op de kop komt te liggen, die ontploffen dan ook niet.

ja met de shotgun zou het kunnen, maar met een m4 heb je maar 1 kogel, dan kan het echt niet, uit een shotgun komen 5 of 6 kogels in naast elkaar eruit

5 of 6 is wel erg weinig, bij de meeste hagelgeweren komen er op z'n minst 10 kogeltjes uit, je hebt ze ook met 30 bijvoorbeeld.

Kijk maar, zo zien die kogels er van binnen uit.

a01a.gif

Bewerkt: door CenMan
Link to comment
Delen op andere websites

Shotgun is engels voor jachtgeweer. Je hebt ook shotguns die de politie gebruikt enzo, dat noemen ze in het Nederlands ook gewoon een jachtgeweer. En dat geweer dat je bij San Andreas hebt is ook een hagelgeweer, en hij schiet diezelfde munitie als elk ander hagelgeweer.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...