Jump to content

Alle onrealistische dingen op een rijtje.


Juju

Recommended Posts

nee hoor, ik heb even naar die wapens gekeken en daarmee schiet je iemands hooft er met 1 kogel nooit af,

zoals ik al zei, de kogel gaat dwars door je hoofd heen.

Je hoofd zal er niet echt snel afvallen, maar het kan wel zo zijn dat de kogel zoveel van je hoofd meeneemt dat er niet veel meer van over is. Maar nog steeds: Met een m4 zal dit nooit lukken, dat kaliber is gewoon niet groot genoeg.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 173
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • LBG

    19

  • Juju

    10

  • Vercetty

    9

  • megamaggot

    8

k weet nog wel iets (ben neit helemaal zeker of dit al gezegd is)

als je met een bazooka op iemand schiet (zeg bijv. op 2 meter afstand)

hoe de fok is het dan mogelijk dat het lichaam van het slachtoffer nog helemaal heel is!? :S

ik bedoel maar, als je een dikke raket op je krigjt en die ontploft, rukt ie tog iig zeker een hoofd of arm af (arm telt nu niet mee :puh:)

Link to comment
Delen op andere websites

Ja dat vind ik jammer, ik heb heel vaak beprobeerd om CJ in stukjes te laten hakken maar dat kan gewoon niet.

Het is ook nep dat een auto ontploft als er vaak op wordt geslagen, met een kettingzaag op in wordt gehakt, of als je vaak botst. Als je er met een minigun op zou schieten zou het wel kunnen maar met een pistool of een tec 9 of een m4 ofzo zou de auto eerder gewoon kapot gaan dan dat hij ontploft.

Link to comment
Delen op andere websites

hebben ze bij mythbusters bewezen, ze hadden toen een heel arsenaal kogels op de benzine tank leeg gevuurd, die auto ontploft niet. De maker hadden trouwens san andreas of de gta serie niet bedoelt als realistische game.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja die aflevering heb ik ook gezien, die was cool! :)

Met een minigun kan het wel, daar had ik een filmpje van gezien op Discovery Channel, had die gast zo een minigun boven op een busje gemonteerd ging hij daarmee op een auto schieten.

Link to comment
Delen op andere websites

dat is ook met de bomen die i9n de stad geparkeerd staan (sommige)

soms vallen ze gewoon om (kan eigelijk ook al niet want een boom met een doorsnede van 30cm kun je met een gewone auto al niet de grond uitknallen) en soms zakken ze helemaal in de grond dat alleen de top boven het oppervlak blijft

hoe maak je van een boom een struik: les 1 :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

heb er weer 2 ;)

- Als CJ 8 keer tegen een lantaarnpaal aan slaat valt de lantaarnpaal van ellende uit elkaar

- Als CJ met een honkbalknuppel tegen een vuilniszak slaat verdwijnt de vuilniszak in het niets

UPDATE:

-Als CJ in een Hydra stapt HANGT hij aan de zijkant alsof het spyderman is en stapt hij in

Ik update mn eigen lijstje wel telkens als ik iets heb ;)

Bewerkt: door mekz
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...