Boris H. Geplaatst: 17 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2006 (bewerkt) heej mensen! op het kerkhof in los santos is het graf van je moeder open het is gewoon een gat waar je in kijkt: maar was het R* bedoeling om na de eerste missie een dicht graf te hebben? ik vond met de mapeditor namelijk een bestande genaamd gravecov oftewel gravecover(grafbedekker): misschien is het rockstar niet gelukt om dat ding op het graf te laten sapwnen na de eerste missie? of waren er misschien meer open graven die rockstar later heeft dichtgemaakt met de gravecover? denk aan de bebloede lijk texture die is gevonden. misschien was er wel een open graf met een bebloed lijk erin? Bewerkt: 17 augustus 2006 door the gtasafan Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 17 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2006 (bewerkt) ja dat is goed gevonden waarschijnlijk wou Rockstar Games als eerst de graf dicht hebben maar bedachten ze zich op het laatste. De naam hadden ze vergeten te bewerken. Bewerkt: 17 augustus 2006 door gangstabadboys Reageren
Boris H. Geplaatst: 17 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2006 okej dankje! grtz Mr. Boris H. Reageren
megamaggot Geplaatst: 17 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2006 De bebloede lijk texture was toch voor de lichaamsdelen die uit de combine harvester(ook wel blender genoemd)komen?Volgens mij heeft Rockstar gewoon vergeten het erop te laten spawnen,want er is nergens een graf wat gewoon open staat in de echte wereld. greetz,MM Reageren
Donwell Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 In de missie waar je Kane moet vermoorden zie je ook een graf waar een paar Ballas en een vrouw bij staan (dit zie je in een cutscene), maar later is die ook 'doorzichtig'. Wel vreemd dus... Reageren
Vercetty Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 vaag, op de ps2 is dat graf dicht en is er een ander open, en op de screen zie je een echt gat, op de ps2 is dit gewoon een zwart vierkant. wel goed gevonden, ik heb er nooit op gelet Reageren
Boris H. Geplaatst: 18 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 op de pc zij er 2 open gaten en je kan er echt inkijken maar niet invallen want er zit een onzichtbare muur overheen Reageren
Vercetty Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 ik heb ook nog eens gekeken en er zijn er inderdaad 2, maar zolang er geen licht van koplanpen van auto's op schijnt zijn het zwarte "dingen" Reageren
gta Coen Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 Hoe kom je aan zo'n mapeditor Reageren
Donwell Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 Deze kun je downloaden op verschillende site's, GTAGames is er zo eentje. Reageren
spacebook Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 het is wel raar maar ik denk niet echt aan een easter egg... Reageren
gta dylan Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 (bewerkt) ik ben daarstraks gaan kijken maar ik heb niets gevonden. kan je een kaartje maken? ik bedoel beschrijven waar het echt ligt want ik vind het niet. Bewerkt: 22 augustus 2006 door gta dylan Reageren
Sunray Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 (bewerkt) Ik zit mis maar mijn mening over dit graf is hetzelfde er is niet speciaals te vinden. Ik laat dit maar staan dan zit er nog iets nuttig in. Is dat bij die graf en dan komt die graf paars? Wel ik heb er eens rondgehangen met me homie's,maar ik zie niets speciaals dus ik denk dat het een glitch(foutje) is of een geintje(easter egg). Ik denk dat er niets speciaals zit vroeger zeiden eens mensen dat het een zombie was.(klopt niet!). Maar misschien is het juist iemand die dood is en moet hij er nog in? Dat gebeurd toch altijd eerst maken ze de graf en de volgende dag smijten ze hem in de graf. Maar die man bij die hut ietsjes verder van de graf bij die rivier. Misschien is het van hem want er zit niets bij die hut of die hut is gewoon een bergplaats of een leegstaand huis. Ik denk dat we het nooit zullen weten. Maar volgens mij is daar niets te doen bij die graf,dus mijn raad is vespil je tijd ern iet aan(zoals mij). Bewerkt: 22 augustus 2006 door Sunray Reageren
LBG Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 Je hebt daar rondgehangen? Wat is er nou leuk aan om ergens te hangen met computer mensen die zowat niks kunnen zeggen? Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 Je hebt daar rondgehangen? Wat is er nou leuk aan om ergens te hangen met computer mensen die zowat niks kunnen zeggen? Misschien om Ballas uit te moorden? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.