LBG Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 Ballas uitmoorden is heel iets anders dan rondhangen. Reageren
Vercetty Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 ik ben eens opnieuw met de missie's begonnen en in de missie dat je op het kerkhof kane en nog wat ballas moet vermoorden ligt er in een van die gaten een kist, daar staan ze in het filmpje ook alemaal bij Reageren
daphne1020 Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 heej ff een vraagje waar ligt die begraafplaats dan? heeft iemand misschien een kaartje?? want ik kan het niej vinden het is ieder geval in san fierro,, toch?? :$ Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 (bewerkt) heej ff een vraagje waar ligt die begraafplaats dan? heeft iemand misschien een kaartje??want ik kan het niej vinden het is ieder geval in san fierro,, toch?? :$ Nee in Los Santos; maar ik maak een kaartje voor je. Moment. ---------- Ik heb een kaartje voor je gemaakt, neem maar gauw een kijkje! Klikken voor een vergroting! Bewerkt: 26 augustus 2006 door -Matthijs- Reageren
Donwell Geplaatst: 27 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2006 ik ben eens opnieuw met de missie's begonnen en in de missie dat je op het kerkhof kane en nog wat ballas moet vermoorden ligt er in een van die gaten een kist, daar staan ze in het filmpje ook alemaal bij Klopt, heb ik ook al gezegd een pagina terug Maar dat is wel vreemd, alles is plotseling weg. Volgens mij, toen ik het voor het eerst speelde, zag ik er een 'torentje' uitsteken, maar dat weet ik niet meer zeker. Reageren
nuke_obelisk Geplaatst: 30 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2006 (bewerkt) omg check het bebloede lijk texture forum deel, daarin heb ik allanfg uitgelegd en laten zien en vergelijken dat da lijk van de combine harvester is! btw wie begraaft er nu een lijk helemaal in stukken vol met bloed, cremeer hem tenminste ziet er beter uit dan zon afgehakt ding in een kist... en ik denk dat die gravecov van of: 1 iets anders is 2 de ondercant is 3 iets anders betekent dan grave cover (je kut alleen cov zien kan nog iets anders betekenen) k vind geen ee Bewerkt: 30 augustus 2006 door nuke_obelisk Reageren
356 Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 hoeveel begraafplaatsen zijn er eigenlijk in SA? En waar? ik ben volgens mij alleen bij die in Los santos geweest. Reageren
Moonbeam Geplaatst: 24 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2006 (bewerkt) *Bump * Er zijn dacht ik 4 begraafplaatsen: In de 3 grote steden en in een dorpje onder LV Note: De "Begraafplaats" in LV is meer een soort begraaf- onderneming/service Edit; Dit heeft niet echt iets met het onderwerp te maken, hé... Bewerkt: 24 oktober 2006 door Moonbeam Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.