Planlos Ultra Geplaatst: 17 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2006 Ik weet dat je met fraps filmpjes kan maken maar ik wil ze extra lang weet iemand hoe het kan? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 17 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2006 Ik weet dat je met fraps filmpjes kan maken maar ik wil ze extra lang weet iemand hoe het kan? Volgens mij is die mogelijkheid er niet, ik weet in ieder geval niet een ander progamma. Die 30 seconden zijn alleen omdat je een trial versie hebt, als je hem orgineel hebt kun je filmpjes maken zo lang als je wil. Enige mogelijkheid is dat je steeds filmpjes van 30 seconden maakt, en die achter elkaar zet, zo krijg je ook een lang filmpje. Reageren
SummerBase Geplaatst: 17 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2006 Normaal kan je niet lange filmpjes maken met Fraps. Dit komt omdat je normaal moet betalen voor Fraps. Dat moet tevens iedereen. Je kan Fraps (probeerversie) downloaden op 'deze' site, maar dan kan je er niet lange filmpjes mee op nemen en je ziet een Fraps.com logo erboven. Kopen is de enige oplossing bij Fraps. Je zou hem eventueel niet legaal kunnen krijgen, maar helaas mogen we jou daar niet bij helpen. Dan hebben we ook nog SnagIt, dit is een programma waarmee je beelden opneemt vanuit het bureaublad of vanuit een game als ik me niet vergis dit programma kan oneindig opnemen en is veelzijdig. Eerst was de naam van dit programma camtasia Studio, maar de naam is helaas verandert. Kijk ook eens op 'deze' site voor Snagit oftewel Camtasia. Het werkt over het algemeen zeer gebruiks vriendelijk. En mocht er nog iets wezen bijvoorbeeld dat je de programma's niet snapt zeg het dan! Reageren
Planlos Ultra Geplaatst: 17 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2006 Ik ben namelijk bezig met mijn stunt film maar ik heb ze erg kort weet iemand dan hoe je ze achter elkaar krijgt? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 17 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2006 Ik ben namelijk bezig met mijn stunt film maar ik heb ze erg kort weet iemand dan hoe je ze achter elkaar krijgt? Met 'Windows Movie Maker' kun je zelf filmpjes maken. Je kunt er geluid bij stoppen, foto's en filmpjes allemaal achter elkaar aan plaatsen. 'Windows Movie Maker' vind je in Start > Alle Programma's > Bureau-accessoires. Dan staat hij in de lijst met bestanden die je dan ziet. Veel plezier en succes, houd er wel rekening mee dat als je de proefversie van 'Fraps' gebruikt dat er 'www.fraps.com' bovenstaat! Succes ermee! Reageren
Planlos Ultra Geplaatst: 17 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2006 Kan je met windows movie maker dan san andreas filmpjes achter elkaar plaatsen? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 17 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2006 Kan je met windows movie maker dan san andreas filmpjes achter elkaar plaatsen? Ja, je kunt filmpjes achter elkaar plaatsen en veel meer. Gewwoon allemaal achter elkaar plakken, je kunt eventueel nog slow-motion gebruiken en wat jij wilt. Je maakt alsware een eigen filmpje! Alle filmpjes kun je achter elkaar plaatsen! Mocht het niet lukken, dan kun je het gerust vragen hoor! Reageren
Planlos Ultra Geplaatst: 18 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 Hoe kan je de muziek van san andreas weg halen? Reageren
SummerBase Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 Op wat voor een manier bedoel je muziek van San Andreas weg halen. Als je de radio bedoelt, nou dat is heel makkelijk. Scroll met de muis dus met dat balletje bovenop de muis door als je in de auto zit, totdat je tegenkomt Radio Off (of Iets vergelijkbaars). Of je kan natuurlijk ook je eigen muziek erin zetten dit doe je ook gemakkelijk. Kies een selectie muziek uit en kopier ze en plak ze in de map: 'Mijn Documenten > GTA San Andreas User Tracks > User Tracks'. Start San Andreas op en scroll door tot User Tracks als dat niet lukt, moet je even scannen op de muziek. Escape > Setting/Options > Audio Options/settings > User Track options/settings > Scan User Track Files. Ik weet niet of het precies klopt, maar het lijkt er wel op. Als je een film hebt waar al geluid aan vast zit kun je dit meestal gemakkelijk strippen door de film te bewerken met een programma die werkt met tijd balken. Dan kan je meestal het geluidsspoort dempen oftewel uitzetten, dan kan je dus je eigen muziek toevoegen. Maar let wel op het geluid dat je via Fraps binnen krijgt is 1 sporig geluid dus je kan met deze methode neit alleen de muziek eraf knippen. Je knipt via deze manier alles eraf. Ik kan je wel precies verder helpen als je zegt welk video bewerkings programma je hebt. Ik wens je in ieder geval succes en als er nog iets is; zeg het! Reageren
Planlos Ultra Geplaatst: 18 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 (bewerkt) Ik bedoel met Movie Maker. En ik gebruik Fraps. Bewerkt: 18 augustus 2006 door Planlos Ultra Reageren
Bling Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 Ik bedoel met Movie Maker. Als 1e importeer je het filmpje dat je wil bewerken met moviemaker, vervolgens zet je hem in het audio/muziek gedeelte van de tijdlijn (dus nog niet in het video gedeelte). Als je hem hierin hebt staan klik je er met de rechtermuisknop op en selecteer je 'volume'. Nu sleep je het balkje helemaal naar links zodat hij op 'clip dempen' komt te staan en daarna druk je op 'ok'. Zie voor meer informatie mijn volgende screen: Hierna sleep je de gedempte clip naar het video gedeelte. Als je hem nu afspeelt merk je dat het geluid uit de clip verdwenen is. Nu kun je dus een eigen muziekje eronder zetten zonder dat je je hoeft te storen aan het geluid dat eerst in de opgenomen clip zat. Hopelijk heb je hier wat aan en kun je dus weer verder. Reageren
Planlos Ultra Geplaatst: 18 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 Hoe krijg je dat schermpje eigenlijk voor dempen? Reageren
Bling Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 (bewerkt) Hoe krijg je dat schermpje eigenlijk voor dempen? Waarschijnlijk als jij moviemaker opent, staat de video-tijdlijn instelling bij jou nog op 'storyboard'. Dan ziet dat er zo uit: Je kunt dit veranderen door op de 'tijdlijn' knop te drukken die ik op mijn 1e screen met rood omcirceld heb. Dan kom je in de 'tijdlijn' instelling waar je mijn manier van mijn vorige post kunt toepassen. Even een screen van de 'tijdlijn' instelling: Hopelijk lukt het je nu, zo niet dan kun je het natuurlijk altijd hier weer vragen. Bewerkt: 18 augustus 2006 door Bling Reageren
Planlos Ultra Geplaatst: 18 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 Ik blijf alleen het muziek van de game horen. Reageren
Bling Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 (bewerkt) Ik blijf alleen het muziek van de game horen. Als je het hebt uitgevoerd zoals ik uitlegde in mijn 1e post is dat onmogelijk. Weet je zeker dat je hem in het audio/muziek gedeelte geplaatst heb? En heb je daarna er met de rechtermuisknop op geklikt en het volume balkje helemaal naar links geslepen zodat de clip gedempt word? Hierna moet je hem in het video gedeelte erboven zetten. Bewerkt: 18 augustus 2006 door Bling Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.