XboxGta Geplaatst: 17 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2006 (bewerkt) Hi, als ik daarnet mijn laptop aanzette kreeg ik enkel een zwart scherm (hij staat wel aan want het lichtje brandt enzo...) Maar ik kan hem dus op geen enkele manier uitzetten of weer normaal krijgen Kan iemand me helpen Alvast bedankt, XboxGta EDIT: Voor de duidelijkheid, ik zit nu op een andere pc Bewerkt: 17 augustus 2006 door XboxGta Reageren
Kraay Geplaatst: 17 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2006 (bewerkt) Uitzetten->Accu eruit trekken, of op het aan/uit knopje drukken. Meestal zit er ook een aansluiting op om hem op een extern beeldscherm aantesluiten kun je ook nog proberen. Maken-> Zit er nog garantie op, ga er dan met terug. Je kunt hem ook proberen open te maken, en het kabeltje van je beeldsherm naar je moederbord/videokaart vinden, en kijken of ie er nog goed inzit. Verder zou ik het ook niet weten. Bewerkt: 17 augustus 2006 door Kraay Reageren
killerfragger Geplaatst: 17 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2006 hoelang heb je hem al? want het kan ook dat je ram stuk is dan geeft je pc/laptop (geld voor bieden ) geen beeld meer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.