spacebook Geplaatst: 17 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2006 help! ik heb verkering met helena wankstein maar ik zie haar huis niet op de kaart, en de hartjes van mijn andere vriendinnen wel hoe kan dat? Reageren
SummerBase Geplaatst: 17 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2006 (bewerkt) Kijk je wel bij het goede huis? Want je zou eventueel bij het verkeerde huis kunnen kijken. Weet je zeker dat je verkering hebt met Helena? Het kan natuurlijk ook een bug wezen verder zou ik niet weten hoe je het kan op lossen. Want als je verkering met een vriendin hebt moet het huis oftewel het hartje gewoon op de kaart moeten staan. Dus ik denk dat je toch nog geen verkering met haar hebt. Als je haar dan nog niet hebt, je vind haar soms op het dak van de Ammu-nation in Blueberry. Ik heb uit ervaring geleert dat ze vaak tijdens een missie daar zit. Ze wil verkering als je 1/4 (25%) spieren hebt. Je vind haar in Flint Couty als je dan verkering met haar hebt. Ze is rond deze tijden '00.00-02.00 & 08.00-12.00 & 14.00-0.00' thuis. Ze wil naar de bar in Rodeo en ze wil dansen in de enige club van Los Santos. Ze wil rustig rijden in haar omgeving. --- Ik heb ook nog even de Beloningen opgezocht die je krijgt als je verkering tot een aantal procenten hebt gehaald. Verder wou ik nog even kwijt dat het niet per sé hoeft dat ze op de kaart staat, maar het lijkt me wel heel raar dat die er niet staat. Nou je weet dat ze in Flint County woont dus daar kan je haar vinden. Mocht je een kaart nodig hebben ik kan kijken wat ik kan doen. Maar kijk eerst zelf maar even, verder als er nog iets is zeg het maar. Beloning: 15% : Toegang tot wat wapens en een Bandito Car. 70% : Seks is mogelijk. 100% : Rural Clothes in je warderobe. Helena Wankstein. Bewerkt: 17 augustus 2006 door SummerBase Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 17 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2006 Ik heb gezien dat je het op de PC hebt, upload je savegame eens (via 'Jou persoonlijke bijlagen' of via 'Rapidshare.de'). Dan neem ik even een kijkje, of iemand anders. Zodat we kunnen zien dat het om een bug gaat.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.