Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

zal ik mijn oordeel dan maar eens even laten vallen ? ;)

Ik moet eerlijk zeggen het bevalt me :) ziet er goed uit !

xtje geen signature is ook niet erg;)

- rechts onder in is beetje wazig.. vind ik niet zo mooi, zou mooier zijn als je dat gewoon scherp liet , beetje donker en miss ook wel beetje leeg,(maar dat vind ik ook reuze meevallen)

+ .de kleuren , smudge , je lettertype ook zeer goed

al met al goeie sig ,

8,2/10

knap werk

Geplaatst:

Bedankt voor de uitgebreide rate. ;)

En ik heb enkel de randen van de render een beetje gesmudged om in te blenden. Alle andere effecten zijn geen smudge (wel filters). :puh:

Geplaatst:

Ziet er goed uit, ga zo door!

De kleur vand de render past erg goed bij de BG, dat is al een heel groot +Punt.

De effecten aan de zij kant van het design vind ik dan wel een beetje meevallen.

Geplaatst:

Heey Dizzee,

Commentaar: Blij nog eens een topic van je te kunnen raten ;)

- punten: Je achtergrond is te donker, met welke skin ik hem ook bekijk. Ook is je lettertype en fond nogal moeilijk te zien en dus ook moeilijk te beoordelen..

+ punten Het effect rond je render is prachtig, waardoor dat effect en render perfect passen bij de achtergrond

EindTotaal Punten: 7.5

Eindbesluit: Mooie score, 3/4 van alle punten, maar het kon wat mooier zijn, door een leukere achtergrond, en ook heel belangrijk, duidelijkere fond en lettertype bij die achtergrond, deze kon ik nu moeilijk beoordelen..

TheGuardian :cya:

Geplaatst:

Ben niet helemaal blij met 'Dizzee creation', het is een beetje moeilijk te lezen :(!

Verder vind ik 'm er tof uit zien!

7.5/10

NeLSoN

Geplaatst:
Heey Dizzee,

- punten: Je achtergrond is te donker, met welke skin ik hem ook bekijk. Ook is je lettertype en fond nogal moeilijk te zien en dus ook moeilijk te beoordelen..

+ punten Het effect rond je render is prachtig, waardoor dat effect en render perfect passen bij de achtergrond

Eindbesluit: Mooie score, 3/4 van alle punten, maar het kon wat mooier zijn, door een leukere achtergrond, en ook heel belangrijk, duidelijkere fond en lettertype bij die achtergrond, deze kon ik nu moeilijk beoordelen..

Hmm, nadat ik mijn nieuw scherm heb, zie ik alles lichter. Het zal daar wel aan liggen, maar ik kan alles duidelijk zien. :puh:

Geplaatst:

Heey Dizzee,

Hmm, nadat ik mijn nieuw scherm heb, zie ik alles lichter. Het zal daar wel aan liggen, maar ik kan alles duidelijk zien. :puh:

Ja kan wel, ik kan er echt niks aanzien. En dizzee creation zie ik vaag, dat is ook wel moeilijk te lezen, maargoed, als ik goed kijk kan ik het wel zien :puh:

Naja, buiten dit vond ik hem best leuk zoals je in me rate las..

Zou gewoon het volgende keer lichter maken, dat zal er dan mooier uitzien, beter te lezen zijn, en dus ook hogere puntenscore ;)

Voor de rest had ik er niet echt veel op aantemerken zoals je las :)

Geplaatst:

Mooi plaatje, al is het op sommige plekken iets waziger geworden. De groene vlammen zijn heel erg mooi, en ook het figuur zelf heb je mooi gelaten. Van mij had je echter wel de tekst linksboven weg kunnen laten, want ik denk dat iedereen dit wel herkent als Splinter Cel. :) Je naam heb je er wel mooi ingevoegd, pas toen ik de tekst las merkte ik dat het niet een tekstje is, maar jouw naam. Knap werk! Al met al een mooi plaatje, al is het wel jammer dat je 'm niet als sig kunt gebruiken. :)

Rate: 8/10

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...