killerfragger Geplaatst: 17 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2006 me bios doet het niet heb geupdate maar hij blijft als vergeten. als ik opstart zegt hij steeds systeem settings not found en time en date not set en dan moet ik op F1 druk en dan pas kom ik in windows en naar 8 keer doet me windows niks dat zegt hij ntrl.exe not found (PS:heb all een nieuwe batterij in gedaan) wie heeft een oplossing Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 17 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2006 Heet kan wezen dat je of een verkeerde update hebt gedaan of je pc is kapot. Ik denk dat je beter even de maker van je computer kan bellen voor betere support. Reageren
killerfragger Geplaatst: 17 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2006 kan maar ik heb hem zelf in elkaar gezet < hij deed het eerst wel goed maar toen ik de windows update haalde naar dat ik die van de bios deed begon de problemen pas. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 Dan is er wat mis met je bios update, heb je systeem herstel aan, dan zou ik je systeem herstellen. Reageren
killerfragger Geplaatst: 18 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 kan niks meer doen alleen windows installeren en dan begint het gezuer opnieuwe Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 Het flashen van je Bios is heel gevaarlijk, het kan zijn dat je moederbord kapot is, je kan dit probleem volgens mij aleen maar oplossen door een niuew moederbord te kopen... Reageren
killerfragger Geplaatst: 20 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 (bewerkt) koop wel een nieuwe lijkt me better (behalve als iemand een pentuim 2 moederbord weet tevinden ? De oplossing voor de me pc Bewerkt: 20 augustus 2006 door killerfragger Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.