DaBeast Geplaatst: 17 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2006 Naam: DaBeast Plaatje: Wat wil ik gerenderd hebben: Het kereltje op de voorgrond met het rood-gestreepte T-shirt. Eventuele wens(en):Feather 2 PX , graag zo goed mogelijk. Greetz .
DaBeast Geplaatst: 25 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 (bewerkt) *Bump-na-een-week* Heeft iemand wel zin om de afbeelding te renderen? Het is eigenlijk erg dringend nu... Want ik moet zo een afbeelding maken voor mijn nicht haar credit-card. Vriendelijke groeten, DaBeast >>> Door RonaldVC: Ookal is het en bump na twee weken, het mag niet. Dat staat duidelijk in de Aanvraag regels. Reageerd er niemand op je aanvraag dien je een pm naar de teamleider te sturen zodat het bij het team weer onder de aandacht gebracht wordt. Graag hier de volgende keer op letten.<<< Door DaBeast: Ik wist helemaal niet dat "bumpen" niet toegestaan in dit sub-forum was. Ik dacht dat dat ook gewoon mocht. Omdat ik ook al eerder mensen hun topic zien "bumpen" heb. En er toen niets op gezegt was. Nu ik weet dat het niet mag, ga ik het natuurlijk ook niet meer doen. Vriendelijke groeten, DaBeast Bewerkt: 26 augustus 2006 door DaBeast
Ferre Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 (bewerkt) Klopt DaBeast, maar superRonald grijpt in. En zal ik jou en je nicht even helpen met deze aanvraag? Het gaat voor geen meter, #$&%*! Bewerkt: 28 augustus 2006 door Ferre
SummerBase Geplaatst: 28 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2006 DONE! Deze aanvraag is voltooid. Het topic zal zo snel mogelijk gesloten worden. Als de aanvraag niet naar wens is kun je dat altijd melden in het hoofdtopic van RTv3, het team zoek dan samen met jou naar een oplossing. Maar ook vragen, tips, opmerkingen kun je in het RTv3 topic terecht. Render: Klik Dit wil ik nog kwijt: Ik zie dat Ferre er niet tevreden over was dus ik ben even aan de slag gegaan. Zoals Ferre ben ik er ook niet echt tevreden over, omdat he gewoon een slechte kwaliteit foto is. Maar ik ben gewoon even lekker aan de slag geweest even een uurtje of 1 á 2, maar goed ik heb ook nog even die gele letters weg gehaald. Daarnaast heb ik hem op mijn eigen host/server geupload omdat hij te groot was voor Imageshack.us. Ik denk dat je er zelf nog wel wat mee wilt doen dus ik heb je een pm gestuurd waarin de link naar de psd staat dan kan je zelf ook nog wat eraan doen. Hierbij onze excuses voor het extreem lange wachten van deze Render. Nogmaals excuses.
Recommended Posts