Jump to content

Ice Cube Sigly.

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Het heeft een tijdje geduurt voor dat ik een nieuwe sig heb gemaakt.

Maar vandaag heb ik er een nieuwe gemaakt.

Eentje van Ice Cube, over het klipje "It was a good day.".

Hier komt hij dan:

icecubesigcopybp2.jpg

Edit:Is simpel, ik weet het.

Rates 'N Comments?

Greetz :sigaar:

Bewerkt: door DaBeast
Geplaatst:

Heey DaBeast

Commentaar: De siggy sprak me niet echt aan, omdat het niet echt me smaak was, maar toch vond ik hem wel knap gemaakt..

- punten: Ik zou de rechterkant van je achtergrond toch een beetje lichter maken. En mischien kun je erna ook nog zien of dat links dan ook nog wat nodig is

+ punten Je render past wel goed bij die achtergrond, en ook de achtergrond van die gebouwen met dat explosie effect is ook netjes gedaan en afgewerkt.. Wat ik ook moet toegeven is dat je een heel mooie lettertype en fond gevonden hebt voor je sig die zowel bij je render als je achtergrond past..

EindTotaal Punten: 8.7

Eindbesluit: Hoge en mooie score vind ik, prima gedaan, ga zo door :klap:

TheGuardian :cya:

Geplaatst:

Ik vind deze sig veel te vaag, en de achtergrond rechts vind ik heel erg lelijk, je kunt z'n hoofd niet eens onderscheiden. De explosie ziet er ook helemaal niet zo realistisch uit, meer een soort opkomende zon. Maar dat neemt niet weg dat dat best goed is gemaakt. Nog een dingetje: de tekst "It was a good..." kan ik niet lezen... Je kan misschien beter een ander lettertype nemen? Over het algemeen ziet deze sig er wel goed uit, het zijn alleen de details.

Rate: 7/10

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...