Jump to content

girlfriend!

Recommended Posts

Geplaatst:

moet je alle girlfriends 100% daten??...

als je een girlfriend 100% date krijd je dan een outfit??

ik vraag dit omdat ik namelijk me girlfriend hebt vermoord :-(

swiggers

Geplaatst: (bewerkt)

1-Nee dat hoeft niet persee.

2-Ja je krijgt van elke GirlFriend een Outfit als je ze naar de 100 % hebt gedate(behalve bij Millie uit Las Venturas)

In GTA San Andreas heb je 6 vriendinnen. Met deze vriendinnen kun je eens uitgaan, soms een lekker hapje eten of een avond lekker swingen. In totaal kun je ook een beloning krijgen na het slagen van de date, je krijgt extra procenten. Als je de 100% hebt berijkt dan zal je van de meeste vriendinnen een "suit" (pak) in je warderobe krijgen. Je hebt tijdens het daten 3 soorten dates, dansen, uit eten gaan of een leuk ritje maken.

Bewerkt: door denkaanhenk
Geplaatst:

maar hoe krijg ik nou dat outfit van denise dan??.....overnieuw beginnen? :?

swiggers

denkaanhenk bedankt!

Geplaatst:

Helaas wel ja. Net zoals in het echte leven kan iemand die gestorven is niet tot leven gewekt worden, en datzelfde geldt dus ook voor jouw vriendinnen. Je zal dus helaas overnieuw moeten beginnen wil je weer je vriendinnen in levende lijve ontmoeten...

Geplaatst:

mijn vriendin is weggegaan omdat ik te hard reed dus die heb ik niet meer.Maar die doe ik nog wel is als ik het hele spel heb uitgespeeld

Geplaatst:

He hallo daar,

Ik snap er geen hout van, ik heb mijn date met denise goed gedaan, mijn progress bar is helemaal vol, maar heb nog geen suit gekregen, iedere keer als ik naar haar toega en de dat is succesvol wordt er aangegeven bij de progress bar dat er een stukje progress bij is (terwijl de balk al helemaal vol is :? ) maar krijg geen suit

wat klopt er hier niet ? wie helpt mij?

He hallo daar,

Ik snap er geen hout van, ik heb mijn date met denise goed gedaan, mijn progress bar is helemaal vol, maar heb nog geen suit gekregen, iedere keer als ik naar haar toega en de dat is succesvol wordt er aangegeven bij de progress bar dat er een stukje progress bij is (terwijl de balk al helemaal vol is :? ) maar krijg geen suit

Allereerst: welkom op het forum!

Weet je zeker dat je hem niet gehad hebt? Hij komt namelijk in de Wardrobe wanneer je de 100% gehaald hebt, niet voor het huis van Denise. Je kunt hem vinden door naar je Wardrobe te gaan en daar voor special te kiezen. Dan staat als het goed is de pimp suit erbij!

Bewerkt: door Dutchy3010
Geplaatst:

Op de pagina waar Jon-asses naar linkt staat er bij alle dames dat je bij een aantal procent seks met haar kunt hebben. Ik dacht dat ze daar in Amerika juist streng tegen waren?

Geplaatst:

Hoi Phate, dat is inderdaad wel iets waar je over na- kunt denken. Maar het spel is toen de tijd gekeurd rond de release en het voldeed aan de eisen voor een 17+ (mature) rating. Die spellen van Seks zie je dus niet je hoort alleen een paar kleine kreunen. Onze eigen PatrickW had rond hartje zomer een mod(ificatie) gemaakt waarmee verborgen seks spelletjes ge-unlockt werden. Deze spellen stonden dus zo open en bloot op de dvd-rom, volgens mij hadden een paar mensen hier die files ondekt. Toen waren er ouders die dat niet vonden kunnen in de VS en er kwamen rechtzaken. Het spel werd toen 18+ (adult only) dan betekent het dat eigenlijk alles in een spel mag zitten als het maar niet de meest walgelijke dingen zijn. Bijna heel de Vs haalde het uit de winkel, maar in Nederland doen we er niet zo moeilijk over en wij hebben dus nooit een rechtzaak gehad omdat het standaard al 18+ is.

Daarna kreeg Rockstar Games zo rond de kerst een waarschuwing en het bedrijf moch een versie 2 uitbrengen hier zijn bepaalde bug's gefixed en de verborgen sex-spelletjes zijn uit de gamegefilterd en de game mocht op dat moment weer in winkels liggen in de VS. Al met al een enorme comotie om 6 vriendinnen waar je wat seks kon zien. Het heeft Rockstar Games oftewel Take two miljoenen dollars gekost en zo'n geintje gaan ze natuurlijk nooit meer doen. Die seks games die je nu standaard zonder Hot-coffee gebruikt zijn niet zichtbaar voor het oog dus alleen met het oor hoorbaar! Mocht er verder nog iets wezen zeg het maar hoor! :Y

Geplaatst:

Nee, dat was het wel. :) Ik wilde het alleen even weten, want ik heb inderdaad gehoord dat er een speciale Mod zou zijn om bepaalde dingen te unlocken. Ik dacht dat het weer zo'n rare stunt in Amerika was om schadevergoedingen te krijgen ofzo. :puh:

Geplaatst:

He hallo daar,

Weet je zeker dat je hem niet gehad hebt? Hij komt namelijk in de Wardrobe wanneer je de 100% gehaald hebt, niet voor het huis van Denise. Je kunt hem vinden door naar je Wardrobe te gaan en daar voor special te kiezen. Dan staat als het goed is de pimp suit erbij!

Dank je ik ben hier graag, ik kan niet controleren of ik de pimp suit al heb, ben namelijk net uit de stad getrapt en ben net met de missie begonnen om een getuige af te knallen en te fotograferen, dus kan niet bij mijn wardrobe :-(

misschien dat het daar aan ligt? moet ik niet eerst door alle missies heen spelen ?

He hallo daar,

Dank je ik ben hier graag, ik kan niet controleren of ik de pimp suit al heb, ben namelijk net uit de stad getrapt en ben net met de missie begonnen om een getuige af te knallen en te fotograferen, dus kan niet bij mijn wardrobe :-(

misschien dat het daar aan ligt? moet ik niet eerst door alle missies heen spelen ?

Nee hoor de missies staan buiten de beloningen van je vriendinnen. Als het goed is zal er gewoon in je kast een pimp suit hangen, ongeacht hoe ver je bent. Natuurlijk zijn er wel missies nodig om nieuwe vriendinnen te ontmoeten. Bij elk van deze vriendinnen behalve Millie krijg je na een 100% relatie een kado in je kast. Hier een plaatje van die pimp suit:

http://www.gta.cz/sanandreas/data/miky/obl...i/special/7.jpg

Bewerkt: door -Matthijs-
Geplaatst:

oke dan, ik zal het wel eens checken zodra ik GTA SA weer ga spelen, hoor je ook een melding ervan te krijgen dat je het suit gekregen hebt ? dit was namelijk bij mij nog niet het geval?

Geplaatst:
oke dan, ik zal het wel eens checken zodra ik GTA SA weer ga spelen, hoor je ook een melding ervan te krijgen dat je het suit gekregen hebt ? dit was namelijk bij mij nog niet het geval?

Ja, als je 100% met een 'girlfriend' hebt gekregen kotm er na het behalen van de date waarbij je 100% hebt berijkt in beeld (linksboven) dat je nu een 'Suit' hebt gekregen van je vriendin in je kledingkast (warderobe).

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...