Jump to content

girlfriend!

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

IK heb op de PC problemen met mijn 2 girlfrends in San Fierro.

Als ik ze meeneem naar de dancing , dans ik en het gaat goed maar dan zijn ze nooit tevreden. :ch: snap het niet

Bewerkt: door Master2
  • 3 weken later...
Geplaatst:
IK heb op de PC problemen met mijn 2 girlfrends in San Fierro.

Als ik ze meeneem naar de dancing , dans ik en het gaat goed maar dan zijn ze nooit tevreden. :ch: snap het niet

Ik heb eerst alle oysters gehaald; voordat ik 'n date begin zorg ik ervoor dat ik 'n bossie stengels heb of een dildo, die geef ik aan 't begin v/d date (selecteer kado al voordat ik in de rode marker stap), vlak nadat ze aangeeft wat ze wil doen. Bij het dansen heb ik altijd succes gehad met een score van 4750 of hoger, die oysters zorgen er ook voor dat de meisjes die je zelf moet opzoeken (dus niet via 'n missie) altijd direct met je willen daten ongeacht je muscle/fat en dat je na de eerste succesvolle date al op de "koffie" wordt gevraagd. Op deze manier scoorde ik bij Denise elke x 12%, bij helena 10% en bij Kate ook 10% na een goede date. De rest heb ik nog niet ontmoet.

succes

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...