Jump to content

San Fierro Rifa Tag Mod

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb dus 16 San Fierro Rifa Tags in San Fierro geplaatst :)

- Voor deze mod moet je een nieuw spel starten, je kunt je eigen opgeslagen spellen

dus niet meer gebruiken als je deze mod geinstalleerd hebt!

- Maak een back-up voordat je de bestanden vervangt, anders kan je de mod niet meer

verwijderen (tenzij je GTA: San Andreas opnieuw installeert)

- Deze mod plaatst 16 nieuwe San Fierro Rifa tags in San Fierro

- Als je deze mod installeert MOET je de nieuwe tags oversprayen om 100% te kunnen halen

- Ik ben niet verantwoordelijk voor eventuele schade die deze mod in je spel aanricht

In het bestand zit een map met de locaties, als je ze echt niet kan vinden :puh:

*Download tijdelijk verwijderd*

Veel plezier :)

PS: Het kan zijn dat er maar 15 op de kaart staan, mijn excuses als dat zo is.

Bewerkt: door Lance Dance
Geplaatst:

Leuke mod, Lance Dance!! 16 nieuwe spraytags... maar zitten sommige dingen niet in de main.scm, zoals dat je [dit] moet doen om 100% te halen?? Ik zie geen main.scm namelijk.

Donwell

Geplaatst:

Na aanleiding van dat topic gister heb je prachtwerk verricht. Even een complimentje hoor Lance Dance! :) Leuk dat je zo snel initatief hebt genomen, ik heb hem zelf nog niet uitgeprobeerd, maar het ziet er goed uit. Nu nog blauwe gebieden in San Fierro van de San Fierro Rifa en zwarte kleuren van de Maffia? Dan heb je weer een gang paleis erbij. Keep up the good work!! :klap: Nice work!

Geplaatst:
Leuke mod, Lance Dance!! 16 nieuwe spraytags... maar zitten sommige dingen niet in de main.scm, zoals dat je [dit] moet doen om 100% te halen?? Ik zie geen main.scm namelijk.

Donwell

De objecten die ik geplaatst heb zijn spraytags dus SA telt ze er automatisch bij op.

Bijv. Als je nu een tag sprayed staat er "1 of 116" enz.

En ze zijn dus ook nodig voor 100% :)

Geplaatst: (bewerkt)

Woepsie, ik zal hem meteen even fixen, excuses 8)

Edit: Gefixt en geupload :)

Edit2: Meerdere tags werken niet, ik fix ze eerst allemaal en dan upload ik het weer. Tot die tijd verwijder ik de download.

Edit3: Project stopgezet, ik heb het nu ineens weer veel drukker en er schiet niet veel tijd over (mede dankzij het feit dat ik een paar keer opnieuw moest beginnen)

als ik hem nu weer release maak ik hem zo dat je ook gangwars kan hebben met de rifa en territory overnemen

Bewerkt: door Lance Dance

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...