Jump to content

Noobmode

Recommended Posts

Geplaatst:

Weet iemand waar je deze kunt downloaden, op www.gtagames.nl staat hij maar als ik dan op download klik staat er, Alleen members kunnen bestanden downloaden. Log dus in of regristreer je op gtagames.nl!

Moet ik dan hetzelfde inlognaam en password invoeren als ik hier heb op www.gtaforum.nl want als ik dat doe staat er verkeerd wachtwoord, verder ik heb ik me proberen opnieuw te registreren maar daar krijg ik geen mail van.

Geplaatst:

Doorzoek het feedback forum eens. Daar vind je zeker een oplossing van het probleem. Het komt namelijk omdat de samenwerking tussen de sites niet goed ging. Het is wel nog allemaal van Joriz, maar de server van gtagames en gtaforum werken niet goed.

Gebruikd de volgende keer zelf de zoekfunctie a.u.b.

Geplaatst:
Nog even een kort vraagje over n00bmode:

Kan de n00bmode op PS2 draaien?

Vast niet:(

Danku

Je beantwoord je eigen vraag al :klap:

Op de PS2 zijn mods eigenlijk niet mogelijk.

Geplaatst: (bewerkt)

Nee, dit is niet mogelijk op de PS2, alleen op de PC.

Edit: Ruurd en HerrieM waren me voor...

Bewerkt: door Donwell
Geplaatst: (bewerkt)
Nog even een kort vraagje over n00bmode:

Kan de n00bmode op PS2 draaien?

Vast niet:(

Danku

Nee dit kan niet, N00bmod is speciaal voor de pc gemaakt, op een PS2 kan je hem niet instaleren, je moet het dus met de normale cheats voor de PS2 doen, of met een soort progamma genaamd Gameshark [Klik] alleen dit is weer een progamma dat je moet kopen. Ook heb je nog Action Replay Codes en Xploder Codes kijk hier voor de cheats.

Jammer genoeg is de PS2 nog zo makkelijk als de PC als het over mods gaat.

Er waren alweer mensen me voor :(

Bewerkt: door Typhoon
Geplaatst:
Oh, jammer, waar kan ik zien wat armax is? :*D

Dat is een cheatdisk in de winkel, deze kun je kopen voor rond de 30 euro. Je koopt het, start San Andreas op en dan doe je de cheatdisk erin. Dan kun je zoveel bij elkaar cheaten als je wilt, bijvoorbeeld als je San Fierro binnen rijdt dat je alle Photo Obs hebt. Van zulke dingen, bijvoorbeeld bij het dansen met Denise Robinnson 9999 punten. Armax zit dus niet standaart bij je PS2, maar moet je kopen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...