wm-diode Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 ik zoek me rot dus stel ik me vraag hier maar, waarom krijg je bij MTA stunt geld ????? wat kan je er mee kopen ? of is het een soort score want bij deathmatch heb je geen geld dus hoe kan dat dan ? of waar kan ik een lijst vinden met commands voor als je in MTA ben /info of /time van dat soort commands want ik kwijg geen respons op me meel die ik naar de makers heb gestuurt, kan iemand me wat info geven. en wat wat doet in het spel ? en hoe je van een super LAN afkomt op een LAN!! ????? want net ook, ik en een vriend zitten op een 100Mbit Lan, we hebben allebij de zelfde versie, spel + MTA orgineel uit de winkel DUS geen cracks/ of wat zo ever!!!!!!!!!!!!!!!! en telkens schiet ik op 'm en dan kijk ik bij hem op zijn monitor en dan zit hij heel ergens anders, sterker nog ik denk dat het een MTA Bug is als hij mijn dood schiet, dan blijf ik staan, en als hij mijn auto laat ontploffuh dan blijf ik er in zitten en op mijn monitor ben ik dood, als message ook Diode died (explosion) zie ik dan maar op zijn monitor ben ik er nog gewoon sterker nog hij kan die auto nog is jatten en er mee rond rijden, als ik dan weer terug ben in het spel dan, kan ik die auto ook jatten maar zo dra ik er dan in wil stappen dan hoor ik me windows een geluidje maken, en loopt me MTA vast met een error en dan sta ik in het spel op de auto, dit is erg raar de Server staat op een andere PC en ik en me vriend die connecte er naar toe. wie kan er mijn helpen ? want ik vind MTA wel erg raar doen op een LAN, op internet heb ik ook een lag, maar daar kopt alles wel, dood is dood,,, auto defect is defect,,, te water is te water,, ik heb de server al toch X op nieuw gepakt, dan pas ik niets aan aan de server file, maar niets helpt, :blink: MTA kan gewoon niet op een LAN denk ik, server pc = een AMD XP 3000+ ik zelf heb een AMD XP 3100+ en die vriend van me heeft een AMD XP 2800+ Reageren
RTS Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 Lang verhaal, ik kan je vertellen dat het geld bij Mta stunt gewoon voor de highscore is, je kan er verder niks mee, alleen hoe meer geld hoe hoger in de highscore Reageren
Furi0uz Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 Geld is gewoon de score bij MTA Stunt, net zoals kills de score is bij Death Match, voor elke stunt krijg je een bepaald geldbedrag, op zich dus de bedoeling de hoogste score te hebben... Commands van MTA zelf zijn: /msg #id tekst /msg NickName tekst (private messages - PM's) /kill (zelfmoord) /quit (de game afsluiten) /motd (de MOTD weergeven) Meer zaten er volgens mij door MTA ZELF niet in... Staat allemaal in de manual... Echter als er mIRC scriptjes draaien kan een server nog veel meer commands hebben, oa.: !ping, !admin, !car, !stat etc., dit kan op elke server anders zijn, of ook helemaal niet... Ligt eraan of mIRC connected is en welke scripts er draaien... Die zogenaamde 'bug' van jou kan ook makkelijk LAG zijn, wat zowel door een haperende game als een hoge ping veroorzaakt kan worden, natuurlijk zitten er ook wel wat bugs in MTA, daarnaast worden auto's zodra ze ontploffen weer teruggezet op de plaats waar ze 'gesynced' zijn... En het is dus mogelijk dat je vriend wel iets kan zien vlammen, terwijl dat bij jou niet is... Ligt eraan of je op dezelfde tijd ingame bent gegaan ook enzo, maar ook aan lag... Zeer lang verhaal..... Kom je zelf allemaal nog wel achter... Daarnaast heb je het wel leuk over de server pc's, maar als je een schijtinetprovidertje (en eventueel downloads aan hebt staan) stelt het ook geen fuck meer voor... Meeste internet providers kunnen wel een servertje voor 7 man draaien, maar meestal heeft de host zelf wel last van lag... Mjah... Verhaal is lang genoeg zo... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.