erterer0 Geplaatst: 17 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2006 Bij txd builder krijg ik altijd een error als ik een jpg of bmp toevoeg zelfs als ik hem opniew download... En bij txd workshop kan ik sommige bestanden niet compressen Wat moet ik doen? Reageren
kees1991 Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 ik weet wat het is. het zijn de maten van de afbeldingen. sorg dat de maaten 256x256 zijn. dit kun je makelijk met photoshop maken. Reageren
DaBeast Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 Bij txd builder krijg ik altijd een error als ik een jpg of bmp toevoeg zelfs als ik hem opniew download...En bij txd workshop kan ik sommige bestanden niet compressen Wat moet ik doen? Dat met dat compressen heb ik ook een keertje gehad. Daarna had ik gewoon de laatste versie gedownload, en het was opgelost. Nog mogelijke oorzaken: De pixel grote's: zorg dat de pixel grote een veelvoud van 8 is (8*8,8*16,16*16,128*128,512*512,enz enz). Photoshop: Je hebt je afbeelding in photoshop opgeslagen naar BMP. Photoshop heeft een eigen soort BMP extensie, geen originele compressie methode, vandaar dat het niet werkt in GTA. GTA kan geen JPG/GIF/... , aleen BMP en TGA. Greetz Reageren
erterer0 Geplaatst: 18 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 Wat is dan de nieuwste versie? Ooia de error: Hij vliegt eruit bij compressing imges Reageren
Blastov Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 Wat is dan de nieuwste versie?Ooia de error: Hij vliegt eruit bij compressing imges Hewb ik ook wel is gehad, dat ligt ergens bij een plaatje. Doe steeds een plaatje erbij en kiijk welke de boosdoener is. Reageren
erterer0 Geplaatst: 21 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 (bewerkt) Ik kan bij txd workshop geen een van mijn 10 images compressen het zijn bmp`s Bewerkt: 21 augustus 2006 door erterer0 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.