S-te-Fan Geplaatst: 17 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2006 (bewerkt) Hoe maak je een Explosie Animatie in 3DS Max? want de tut's in de master tutorial list werken niet, en ik heb ook al op google gezocht maar tevergeefs Edit: Ik weet nou wel hoe je een explosie moet maken, maar hoe maak je een .avi file van je explosie? Bewerkt: 18 augustus 2006 door stefaneke Reageren
PizzaTonno Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2006 Ik heb hier een tutorial van een uiteenspattende box, ik weet niet precies of u dit bedoelt. Maar hier is in ieder geval de url naar de pagina. Klik voor doorlinking. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 21 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2006 Jep, die legt je dat inderdaad uit, een paar plaatjes doen het niet, maar die zijn als ware niet echt noodzakelijk. Als je hulp nodig hebt, vraag het maar even Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.