Jump to content

Waard om te kopen?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Wie kan mij een recentie (boek beoordeling) geven over het volgende boek:

Naam: Photoshop Klassiekers

Autheur: Scott Kelby (bekende PS'ser)

Prijs: 40 euro

Taal: NEDERLANDS!!!!!

Ik zag het laatst bij Bruna, maar ik wist niet of het waard was om te kopen.

Ik heb het even doorgebladerd, en het zag er zeer goed uit.

Maar die prijs.

Kent iemand dit boek?

Of ken je iemand (of een site) die een recentie heeft (jij mag natuurlijk ook een recentie maken).

Bruna

9043012904.jpg

:bier::bier:

Geplaatst:

Daar ben ik het niet mee eens, een boek is in mijn ogen een eenmalige grote uitgave waar je zo goed als altijd plezier aan hebt. Een boek kun je niet vergelijken met alle google links van Photoshop bij elkaar, een boek is mooier, het is beter uitgelegd. Een document dat nog vele jaren mee gaat en absoluut zijn geld waard is, mensen hebben geen idee hoeveel plezier je aan een boek kunt hebben. Boeken kun je na verloop van tijd aan je kinderen geven en zij ook weer aan hun kinderen(dat doet mijn opa ook bij mij, alleen zijn dit natuurlijk geen boeken over Photoshop) Kortom, als je echt genoeg geld hebt, koop dan gewoon dit boek. Wat ik ervan begrepen heb is dat het ook nog eens een goed boek is van een goede auteur. Geloof me je zal er zeker veel plezier aan beleven.. :)

Geplaatst:

Weet je.

Je kan het boek gewoon kopen.

Heb je het uitgelezen, verkoop het gewoon via een verkoopsite.

En als je het bonnetje bewaart, heb je sowieso veel kans op verkopen, omdat het dan niet "van de vrachtwagen is gevallen" of gejat is.

Geplaatst:

Hmmmm... ik ken het boek zelf niet!

Hoewel ik een groot voorstander ben van leerboeken bij verschillende programma's weet ik niet of ik dit boek zou kopen!

Met Photoshop kun je extreem veel kanten op; je kunt van scratch iets gaan maken; je kunt foto's veranderen en nog veel meer.

In dat zulk boeken denk ik dat je tog meer het fotobewerking aspect van Photoshop krijgt! Natuurlijk, als je dit wil is het helemaal goed voor jou en is het een goede inverstering! Maar ik denk niet dat er uitgelegd staat hoe je een signature moet maken; hier op 't forum, en op miljoenen andere sites zul je genoeg tutorials vinden die je uitleggen hoe dit moet!

Maar zoals ik al eerder zei! Ik ken dit boek niet, weet niet waar het over gaat en ik weet niet wat jij met Photoshop wil doen!

Ik zou het is doorbladeren en kijken of je de dingen die erin staan ook egt wil gaan doen! Anders is het een waste of geld!

Amen!

NeLSoN

P.S. 40 euries voor zulke boeken valt best wel mee! Boeken, en vooral computer boeken kosten altijd wel wat meer dan een paar euries!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...