kees1991 Geplaatst: 17 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2006 ik heb de demo van microsoft flight simulator x gedownload maar hij werkt niet bij het instleeren stopt die er mee. ik heb hem van www.gamersnet.nl heeft iedereen dit of aleen ik en wat kan ik er dan aan doen ?? Reageren
Goliat Geplaatst: 17 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2006 Nee dit heb ik dus niet, en tja wat kan je eraan doen.. Heb je wel een besturingssysteem wat er compatible mee is? of zijn je specs beneden de systeemeisen norm? Systeemeisen: * Windows XP SP2 / Windows Vista * Processor: 1.0 Ghz * RAM: Windows XP SP2 - 256MB, Windows Vista – 512MB * Hard Drive: 14GB * Video Card: 32MB DirectX 9 compatible * Other: DX9 hardware compatibility and audio board with speakers and/or headphones * Online/Multiplayer Requirements: 56.6 kbps or better for online play Reageren
kees1991 Geplaatst: 17 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2006 (bewerkt) daar sie ik wat. als ik wil instaleeren dan komt die met een eror waar ook iets in staat over * Windows XP SP2 wat betekent dat nu dan ?? dat sp2 Bewerkt: 17 augustus 2006 door kees1991 Reageren
Follow Geplaatst: 17 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2006 ServicePack 2, een update voor de windows XP versie, jij hebt die blijkbaar niet. Ik weet niet waar je die download, maar kijk eens op Microsoft. En dan bij downloads, of bij zoeken Reageren
kees1991 Geplaatst: 17 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2006 ServicePack 2. jha dat wort een probleempje. ik kan dat wel instaleeren. maar dan wekt de helft van mijn software niet meer. hoe dit komt weet ik wel. maar ga ik lkkr niet vertelen. maar het is dus onmogelijk om het spel te spelen sondere ServicePack 2 ? Reageren
Follow Geplaatst: 17 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2006 Er is wel 1 manier, want er zijn verschillende versie's van dat spel. Probeer eens 1999 ofzo, die heb ik zelf ook nog op CD maar ik speel het niet meer. Reageren
kees1991 Geplaatst: 17 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2006 jha dat zijn al weer ouden die zijn niet zo mooi. ik heb 2004 wel tog bedankt Reageren
Backsmash Geplaatst: 17 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2006 er is een mogelijkheid om met je oude software met sp2 te gebruiken. hoe moet je maar ff op google zoeken, maar bij mij werkte dat niet. of (als je 2 computers hebt) op de ene tijdelijk ff sp2 installeren, dan je spel en dan hem weer verweideren. Reageren
Follow Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 er is een mogelijkheid om met je oude software met sp2 te gebruiken. hoe moet je maar ff op google zoeken, maar bij mij werkte dat niet. of (als je 2 computers hebt) op de ene tijdelijk ff sp2 installeren, dan je spel en dan hem weer verweideren. Die SP2 verwijder in installeer je ook niet even. Computer telkens opnieuw opstarten Maar als je toch een SP2 installeert hou het zo. (Beveileging update's) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.