Jump to content

life's a beach error please HELPPP!

Recommended Posts

Geplaatst:

Hee..

ik heb een probleem met een missie:

als ik life's a beach wil starten van OGLOC gaat het allemaal goed..

maar als ik dan aankom op dat strand en ga ik in het rode rondje staan om het dansen te starten dan sluit het spel en kom ik trug bij windows met een foutmelding : verzenden,niet verzenden. Uknow

K kan geen andere missies meer doen en savegames kan ik ook niet downloaden want dan geeftie ook een foutmelding als ik die wil starten

PLEASEEEE HELP MEEE!!!!!

Geplaatst:
Hee..

maar als ik dan aankom op dat strand en ga ik in het rode rondje staan om het dansen te starten dan sluit het spel en kom ik trug bij windows met een foutmelding : verzenden,niet verzenden. Uknow

K kan geen andere missies meer doen en savegames kan ik ook niet downloaden want dan geeftie ook een foutmelding als ik die wil starten

PLEASEEEE HELP MEEE!!!!!

De foutmelding bi jdie missie zou ik niet weten maar je kan bijvoorbeeld je CD eens schoonmaken. Pak iets zachts een theedoek bijvoorbeeld en doe daar een paar drupjs water op, wrijf dan voorzichtig(!) over je CD heen tot dat je denkt dat de CD inmiddels genoeg schoon is. Probeer dan nog eenmaal, doet hij het niet? Dan kan er iets zin met je CD, je spel, of misschien is het een bug.

Komt omdat je waarschijnlijk een V2 hebt van het spel, download >deze< patch en zoek dan een savegame van >deze< site. Probeer dan nog eens.

Dan de laatste optie vraag of iemand hem anders hem wil doen in het savegame-aanvraag forum.

Geplaatst:
Hee..

PLEASEEEE HELP MEEE!!!!!

Ten eerste heb je San Andreas legaal of niet,

zo niet dan mogen we je niet verder helpen.

Ten 2e als je steeds die foutmelding krijgt dan lijkt het me dat je wat verwijdert hebt ofzo in een van de mappen.

(missgien tijdens het instaleren van een mod)

ten 3e Welcome op het Forum ;)

Geplaatst:

Ja ik heb het spel legaal maar ik heb er wel een nocd crack over geplant want me dvd ligt al een tijdje te verotten in het doosje er van hij deed het na 2 maanden al niet meeR:P

en kweet egt niet wat het is kheb nog nix gepatched of gemod

gewoon origineel

ksnap er nix van

Geplaatst:

Volgens de forumregels mogen we iemand niet helpen die het spel mogelijk illegaal heeft. Je draait het spel met een no-DVD-crack en die toepassing op zich is illegaal. Dat je het spel wel origineel in je bezit hebt is natuurlijk prima, maar niet te controleren door ons natuurlijk. Mocht je probleem iemand bekend voorkomen en helemaal niets te maken hebben met die crack is hulp in dit topic toegestaan. Mochten de problemen door de crack komen: helaas, dan kunnen we je hier geen hulp meer meer bieden....

Geplaatst:

ja moet ik dan een nieuwe kopen terwijl je zo een nodvd crack van internet kan plukken..

ik heb het spel LEGAAL

en het komt echt niet door die crack want ik heb het spel al meerdere malen uitgespeeld..

en die patch op te downgraden lukt ook niet.. hij zegt datie niet kan vinden welke versie het is..

waar kan je zien welke versie het is

gr mrspEEd

Geplaatst: (bewerkt)

Begin gewoon overnieuw of download hierweg een savegame. Ik ga er dan vanuit dat het probleem verholpen is! :)

Zoniet, stuur me even een PM. Ik heb nog wel wat illegale oplossingen! :)

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:

ik heb ook een no cd crack, mn cd doet het nog wel maar ik heb mn cd rom drives voor andere dingen nodig en ik vind het kut om hem er steeds in en uit te halen

Geplaatst:
ja moet ik dan een nieuwe kopen terwijl je zo een nodvd crack van internet kan plukken..

ik heb het spel LEGAAL

en het komt echt niet door die crack want ik heb het spel al meerdere malen uitgespeeld..

en die patch op te downgraden lukt ook niet.. hij zegt datie niet kan vinden welke versie het is..

waar kan je zien welke versie het is

gr mrspEEd

Dat kan hij ook niet omdat hij geen originele EXE kan vinden, die heb je ook niet aangezien je een Crack erop hebt zitten. Ik heb het vermoeden dat opnieuw instaleren het probleem kan oplossen, alleen is het probleem daarvan dat je GTA San Andreas DVD naar de filesteinen is..

Ik weet niet waar je 'm hebt gekocht maar op Bol.com krijg je als je kan aantonene dat je daar al eens die CD gekocht hebt, een nieuwe krijgen. Zoek maar eens op hun site bij Contact en mail ze daar over..

Als je het niet bij Bol.com hebt gekocht dan is het einde verhaal, je zal dan een nieuwe moeten kopen of hopen op een andere oplossing maar die zou ik ook niet weten. :N

Heb je al geprobeerd een nieuwe crack erop te zetten, meestal zijn er meerdere cracks beschikbaar, die niet altijd hetzelfde zijn. Probeer dat eens..

Ik hoop trouwens dat ik dit wel had mogen zeggen, maar goed we hebben toch al geaccepteerd dat je een Crack gebruikt..

• 3 weken later...
Geplaatst:

ik gebruik een no-dvd patch omdat mijn DVD-rom drive gaar is

telkens als ik er een cd in doe, kotst ie em na 5 seconden weer uit...

over and over again!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...