nick11123 Geplaatst: 26 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 oke bedankt maar ik heb nu een stukje land ingame en nu ga ik proberen om een huisje ingame te krijgen Reageren
Blastov Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 VC Col limiet = 650 poly's Kijk dus ff na of je gebouw onder 650 poly's zit, of nog een idee: vervang de col van dat gebouw met een col van een object die wél werkte. Naja, en als je het dan nog niet lukt moet je gewoon in sa proberen, vc is toch oud. Reageren
nick11123 Geplaatst: 26 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 het is gelukt!!!!!!!!! ik heb een heel simpel gebouwtje gemaakt en dat lukte mijn oude gebouwtje was zoiets van 1634 poly,s wel jammer ik vond hem zo mooi Blastov ik heb geen Sanandreas ik hem hem alleen op de Ps2 maar als ik een eigen pc krijg dan koop ik hem zeker om te modden ik heb Vice city ook helemaal speciaal gekocht om mee te modden op de pc want ik had die ook alleen op de Ps2. anders had ik alleen maar Gta III om mee te modden en dat schiet niet op Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.