kimaska Geplaatst: 17 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2006 ik heb juist GTa san andreas gekocht en heb het dan direct geinstalleert. maar, als ik op plat GTA san andreas druk komt er 2x na elkaar wit beeld dan komen de credits nog een keer wit beeld en dan sta ik weer op mijn bureaublad te kijken. zou er iemand mij willen helpen want ik zou dit spel zo graag spelen een hopeloze gamer Reageren
Kraay Geplaatst: 17 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2006 Welkom op het Gtaforum . Zou je misschien de specificaties weten van je pc? Dat zou wat handiger zijn om te helpen. Kun je die niet vinden of weet je niet waar je moet zoeken? ga naar start-->uitvoeren en typ daar in dxdiag. dan krijg je een venstertje te zien zou je daar misschien je je proccesor, geheugen, en directx versie van over willen typen, dan ga je naar het tabblad(die dingen bovenaanstaan) 'beeldscherm'. Dan moet je daar even kijken wat voor videokaart je hebt. Reageren
kimaska Geplaatst: 18 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 (bewerkt) bedankt dat je mij wil helpen mijn processor is 2.93 GHz directx 9.0c 512MB RAM geheugen 32MB bij videokaart ligt het aan mijn videokaart? zoja hoe versterk je hem? Bewerkt: 18 augustus 2006 door kimaska Reageren
Rekam Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 Je moet minstens een videokaart van 64mb hebben. Je kan dit verhelpen door een nieuwe grafische kaart te kopen. Mensen met ervaring zullen je wel helpen met een goede en goedkope videokaart. Reageren
kimaska Geplaatst: 18 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 bedankt voor de hulp Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.