Jump to content

Buck & Banks

Recommended Posts

Geplaatst:

Heey Slimm,

Siggy1:

Commentaar: Je sig zag er op poporange idd niet zo leuk uit, ik zet hem op calired zoals je zei, en daar paste hij echt wel goed op, ik vond ze ineens een pakje mooier

- punten: Je render en achtergrond en lettertype en fond zijn nogal wat donker, zou leuker zijn moest je er wat variatie indoen en eventueel hier en daar wat lichter

+ punten Je render past goed bij de achtergrond, ook je lettertype vind ik goed gedaan

EindTotaal Punten: 8.2

Eindbesluit: Mooie score, en idd veel beter dan poporange. Zeker voor andere ook aanbevolen om via calired te rate :klap:

Siggy 2

Commentaar: Zelfde als hierboven, ook deze sig is beter op calired te bekijken..

- punten: Ik zou je logo met die tekst wat duidelijker maken

+ punten Je render is goed gekozen, bijna alles is dezelfde kleur, maar door je render een andere kleur te geven die perfect bij de andere kleur past, maak je er iets knaps van. Ook past je render heel goed bij je achtergrond. Ook mooi logo trouwens..

EindTotaal Punten: 8.9

Eindbesluit: Prachtige sig, ook aanrader voor calired zoals jij eerder zei.. :klap:

TheGuardian :cya:

Geplaatst: (bewerkt)
Banks is a sure thing, y'all niggaz might blow

I'm fittin to drop that, so I suggest you lay low

Buck, he from Cashville, Tenneckee nigga

Getting them ten of keys, save ten for me nigga

Ik vind ze prachtig, vooral de eerste! Omdat je hier niet zo goed ziet wie 't nou is; en dit kan fijn zijn voor de vele G-Unit haters onder ons (A)!

Buck: 9.5/10

Banks: 9/10

G-G-G-G-G-G-Unittt!

NeLSoN

Bewerkt: door McNelly
Geplaatst:

De eerste is erg mooi gemaakt, lekker duister en mysterieus. Je zou eerder denken dat het een soort ridder is. :) Wel vind ik ook hier dat de naam veel te veel opvalt, je had de tekst beter heel klein en wit onderin kunnen zetten, of een kleiner, minder hoekig, lettertype kunnen gebruiken. Zoals ik al zei wel lekker donker enzo, dus een mooie score. :)

Rate: 8/10

De tweede vind ik eigenlijk wat minder, die laat minder aan de verbeelding over. En dat vind ik juist zo leuk bij sig's. Ik denk dat deze alleen voor de echte fans is aangezien er verder niks mysterieus/opvallends aan is.

Rate: 6/10

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...