Slimm Geplaatst: 17 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2006 (bewerkt) Rate pls ALLEBEI OP CALIRED SVP Hier zie je hem mooi Bewerkt: 17 augustus 2006 door Slimm Reageren
TheGuardian Geplaatst: 17 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2006 Heey Slimm, Siggy1: Commentaar: Je sig zag er op poporange idd niet zo leuk uit, ik zet hem op calired zoals je zei, en daar paste hij echt wel goed op, ik vond ze ineens een pakje mooier - punten: Je render en achtergrond en lettertype en fond zijn nogal wat donker, zou leuker zijn moest je er wat variatie indoen en eventueel hier en daar wat lichter + punten Je render past goed bij de achtergrond, ook je lettertype vind ik goed gedaan EindTotaal Punten: 8.2 Eindbesluit: Mooie score, en idd veel beter dan poporange. Zeker voor andere ook aanbevolen om via calired te rate Siggy 2 Commentaar: Zelfde als hierboven, ook deze sig is beter op calired te bekijken.. - punten: Ik zou je logo met die tekst wat duidelijker maken + punten Je render is goed gekozen, bijna alles is dezelfde kleur, maar door je render een andere kleur te geven die perfect bij de andere kleur past, maak je er iets knaps van. Ook past je render heel goed bij je achtergrond. Ook mooi logo trouwens.. EindTotaal Punten: 8.9 Eindbesluit: Prachtige sig, ook aanrader voor calired zoals jij eerder zei.. TheGuardian Reageren
mattiejj Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 mooie sigs misschien wat donker sig I 8,1 sig II 8,9 Reageren
McNelly Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 (bewerkt) Banks is a sure thing, y'all niggaz might blowI'm fittin to drop that, so I suggest you lay low Buck, he from Cashville, Tenneckee nigga Getting them ten of keys, save ten for me nigga Ik vind ze prachtig, vooral de eerste! Omdat je hier niet zo goed ziet wie 't nou is; en dit kan fijn zijn voor de vele G-Unit haters onder ons (A)! Buck: 9.5/10 Banks: 9/10 G-G-G-G-G-G-Unittt! NeLSoN Bewerkt: 18 augustus 2006 door McNelly Reageren
Slimm Geplaatst: 18 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 Nieuwe! Calired weer Reageren
Phate Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 De eerste is erg mooi gemaakt, lekker duister en mysterieus. Je zou eerder denken dat het een soort ridder is. Wel vind ik ook hier dat de naam veel te veel opvalt, je had de tekst beter heel klein en wit onderin kunnen zetten, of een kleiner, minder hoekig, lettertype kunnen gebruiken. Zoals ik al zei wel lekker donker enzo, dus een mooie score. Rate: 8/10 De tweede vind ik eigenlijk wat minder, die laat minder aan de verbeelding over. En dat vind ik juist zo leuk bij sig's. Ik denk dat deze alleen voor de echte fans is aangezien er verder niks mysterieus/opvallends aan is. Rate: 6/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.