Dennizzzz Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 K moet een of andere missie doen waar je een harvester moet jatten maar ik ga telkus dood iemand tips of doe ik iets verkeerd?? Greetzz Dennis Reageren
GoD.Anubis Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 probeer gewoon in 1 keer door te rijden naar die harvester gewoon vol gas spring je over dat hekje knal die boer neer die dan voor je staat en jat de harvester en dan zo snel mogelijk met de harvester weg en rij onder tussen de boeren dood die in je weg komen :lol: leuk effect geeft dat Reageren
Dennizzzz Geplaatst: 1 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2004 gonna try !! thanks Reageren
pottevijn Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 welke missie is dat en waar vind je de harvester ergens Reageren
Foolman Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 Gewoon niet door de boerderij gaan rijden/lopen ipv loop je langs het hek waar de harvester bezig is, daarna mol je een paar luitjes en dan pas rijd je door de boerderij weggetje over mensen heen en het leuke je ziet dan lichaamsdelen in het rond vliegen. Reageren
Sasuke Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Geplaatst: 2 november 2004 Wel geinig met die harvester als je zo'n boer aanrijd zie je lekker bloed B) Reageren
pottevijn Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Geplaatst: 2 november 2004 ja nu rijden er harvesters rond na die missie maar ik kan er niet in ze zijn op slot Reageren
GoD.Anubis Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Geplaatst: 2 november 2004 ja nu rijden er harvesters rond na die missie maar ik kan er niet in ze zijn op slot Ja idd had ik ook maar na dat ik naar lasvanturas kon en probeerde met toeval weer in zon harvester te komen en hij ging er in zelfde met de vliegtuigen op het vliegveld daar zaten ook op slot maar nu ni9et meer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.