Jump to content

Linkin Park

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

De titel verraad al wat ik wil vragen...

Wat is het verschil tussen de singel numb-linkin park en Linkin Park & Jay-Z Numb-Encore

Ik hoor duidelijk geen verschil, op een stem na. En welke is de beste volgens jullie?

Greetz Merticus

Edit: Weet iemand een goeie link waar je mp3 kan downloaden van deze twee singels

Bewerkt: door Merticus XVII
Geplaatst:

Je hoort dus duidelijk een verschil. Linkin Park - Numb , is alleen met Linkin park en heeft dus geen remix. Linkin park ft Jay-z heeft met Jay-z , en je hoort dus duidelijk dat er een verschil is.

Ze zingen allebei een andere lyric , Jay-z zingt de lyric van Encore ( een song van zich eigen ) en Linkin park zingt dan de lyric van Numb ( ook een song van zich eigen ). En de achtergrond muziek is dan Numb en Encore mixed.

Als je de 2 songs op je pc hebt staan moet je moet 2 verschillende media players afspelen ( bv. Windows media player en WinAmp ) Je hoort het verschil. Dus je kunt zeggen dat Linkin Park - Numb de cleane versie is en die met Jay-z de remix.

Samen hebben zo ook een album ;

Jay-z & Linkin Park - Collision Course

1 Dirt Off Your Shoulder/Lying From You

2 Big Pimpin'/Papercut

3 Jigga What/Faint

4 Numb/Encore

5 Izzo/In the End

6 Points of Authority/99 Problems/One Step Closer

Onder mijn mening vind ik Jay-z & Linkin Park maar niks samen. Linkin Park alleen is het beste. Het is wel leuk om naar te luisteren maar ik heb liever Linkin Park alleen. Dus Linkin Park - Numb vind ik beter.

Geplaatst:
Aan het eind van dit jaar komt er toch een nieuw album van Linkin Park of niet? :clown:

Niet zeker. Maar de geruchten zeggen van wel. We wachten gewoon af , Mike Shinoda had het ook wta druk met Fort Minor..

Geplaatst:

Hartelijk dank Synchro. nu hoor ik eindelijk het verschil.

Ik geloof dat ik een nieuwe lievelingsgroep bij heb ^_^

Greetz Merticus

Geplaatst:

Reading my Eyes, is al een song van LP maar ik weet niet precies van welk album. Volgens mij hun eerste CD van 1999. Maar rechts ervan zie je ook een venster en daar zie je een video met de naam "Reading My Eyes CLIP 2 An old Linkin Park Song Performed". Als je die afspeeld hoor je heel vaag (waarschijnlijk opgenomen met een mobiel) hetzelfde nummer.

Vette song. Alleen het beeld verwarde me even. Alleen je ziet allemaal beelden (o.a. van de Live in Texas DVD, Rock am Ring '04 en beelden die ook staan op de DVD LINKIN PARK: Frat Party At The Pankake Festival) en daar hoor je dus die song onder. Waarschijnlijk wordt dit een nummer van het nieuwe album! _O_ .

• 1 maand later...
Geplaatst:

linkin park en jay-z hadden bijden een nummer numb en encore pikte de beste stukken uit beide nummers gooide het bij elkaar en voila een nieuw nummer numb/encore :puh:

Geplaatst:

ik vind zonder encore beter want het zijn 2 hele verschillende texten want de ene gaat over het zwak worden van de liefde ofzow en de ander over meer aplaus :bonk:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...