Jump to content

Nederlandse mod voor SA

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey mensen ik wilde effe vragen:

Is er HIER OP DIT FORUM al eens een Nederlandse vertaling mod (alle teksten worden Nderlands) voor SA gepost?

Hij zal vast wel ergens anders te vinden zijn maar is er ooit een op dit forum gepost? (Of op GTAGames.nl)

Bedankt! :klap:

Geplaatst:

Jammer genoeg is hier nog geen mod voor, en ik denk ook niet dat hij nog gemaakt word, het is namelijk erg veel werk. Een groepje waaronder ik zijn er een tijdje mee bezig geweest (hier) maar het project is gestrand, jammer maar helaas. Als je het toch nog wilt zal je met een groot team dit moeten doen, het is namelijk erg veel werk.

Geplaatst:

Ik ben op dit moment zelf bezig de ondertiteling te vertalen.

Ik heb alles behalve het stukje MAIN (5400 regels)

Zodra ik klaar ben, wat nog wel even kan duren :-( ) zal ik de "mod" op dit forum via de modshowroom vrijgeven.

Geplaatst:

Ja ik vroeg dit omdat ik zelf ook bezig ben (in mijn eentje) en ik wil natuurlijk niet dat ik na heel veel werk hem post en dat iemand dan zegt dat dit al lang bestaat :ch:

Ik ben nu bezig met MAIN en daarmee ben ik op de helft.

En HerrieM: Is de rest veel werk? Dat zijn toch allemaal kleine stukjes?(vee kleine stukjes :duh: )

Geplaatst:

Het zijn in totaal 16642 regels

Main is dus 1 derde, maar is makkelijker te vertalen doordat je bijvoorbeeld 40 keert Black moet vertalen. (copy/paste)

De rest zijn vaak hele zinnen.

Geplaatst: (bewerkt)

hoeft niet

Hey wat betekent dit in die tekst ik herinner me dit niet in het spel die zijn er heel veel

Voorbeeld: WEATHER EXTRASUNNY SF

Is dat een weerbericht ofzo? Waar zit dat in het spel?(PC)

Bewerkt: door frostiemen
Geplaatst:
hoeft niet

Hey wat betekent dit in die tekst ik herinner me dit niet in het spel die zijn er heel veel

Voorbeeld: WEATHER EXTRASUNNY SF

Is dat een weerbericht ofzo? Waar zit dat in het spel?(PC)

Komt mij ook niet bekent voor. Zo zitten er wel meer dingen in die niet gebruikt worden. Er staat ook de tekst van enkele missies die uit het spel zijn gehaald Zoals een andere laatste missie met Zero, waar Berkley zou sterven.

Ik geloof niet dat er een weerbericht in zit.

Geplaatst: (bewerkt)

Wat ook vreemd is dat er ook dingen in zitten van de playstation terwijl hij voor PC is, en waar dient dat eeuwige red en black voor?

EDIT: En waar kun je zien hoeveel zinnen het zijn?

Bewerkt: door frostiemen
Geplaatst:

Red en Black dienen voor de Roulette. Ze hadden natuurlijk elke keer de zelfde code kunnen gebruiken, maar ze vonden het nodig om elk vakje zijn eigen Red/Black te geven.

En dat er dingen van de Playstation in staan is gewoon luiheid van Rock*

Als je op MAIN staat in de GXt editor staat er op de ondrste regel: 5428 Entries

Geplaatst:

En ik dacht dat je geen meubels kon kopen, misschien is dit er later uitgehaald:

<Number of furniture purchased>

Vremd allemaal, lui ja... ach het is toch veel werk heh...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...