Jump to content

2 sterren kwijt

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb net een handige manier gevonden om een 2 sterren wantedlevel kwijt te raken zonder een bribe te nemen of naar de pay 'n spray te gaan.

Ik ben op een schip geland met een hydra, die ik daar kapot schoot. Als gevolg kreeg ik 2 sterren. Ik ben een poosje op het schip gebleven en ik had opeens 1 ster! Na een poosje ging ook die weg. Het geheim dus: blijf lang op een plek waar geen agenten kunnen komen, zoals de hoogste wolkenkrabber (wel toegankelijk voor helikopter) of een schip (niet 1 die je zelf kan bevaren natuurlijk!!) .

Donwell :cya:

Geplaatst: (bewerkt)
Ik heb net een handige manier gevonden om een 2 sterren wantedlevel kwijt te raken zonder een bribe te nemen of naar de pay 'n spray te gaan.

Ik ben op een schip geland met een hydra, die ik daar kapot schoot. Als gevolg kreeg ik 2 sterren. Ik ben een poosje op het schip gebleven en ik had opeens 1 ster! Na een poosje ging ook die weg. Het geheim dus: blijf lang op een plek waar geen agenten kunnen komen, zoals de hoogste wolkenkrabber (wel toegankelijk voor helikopter) of een schip (niet 1 die je zelf kan bevaren natuurlijk!!) .

Donwell :cya:

Dit is heel normaal en ook al lang bekend, als je ergens een tijdje blijft waar politie je niet vind of je moeilijk kan berijken zal er een ster verdwijnen, met 2 sterren is dit nog niet heel erg lastig maar als je zes sterren hebt wel, het is wel handig maar het kost wel tijd, omdat je lang moet blijven wachten.

Bewerkt: door Typhoon
Geplaatst:

Dit is zeker allang bekend, als je gewoon al een tijdje met je auto door Sa rijdt met 4

sterren, en je houdt het lang genoeg vol raak je ook stuk voor stuk 1 ster kwijt.

Geplaatst:

Dat is makkelijk als je 2 sterren hebt.3 kan je niet gemakkelijk kwijt raken.Als ik 2 sterren heb dan loop ik altijd heel erg ver en dan krijg ik er ook nog maar 1 en dan loop ik nog verder dan is die andere ook weg.

Geplaatst:

ik had een3 sterren en die gingen ook weg...ik stond niet op een gebouw maar gewoon aan het rijden met een moter...niets speciaal dat scheep truukje

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...