dragxster Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 (bewerkt) hoi ik heb zojuist een eigen server gemaakt maar om die te joinen moet ik me poorten opendoen (ik ga eerst naar quick connect dan vul ik bij host localhost in en dan staat er connection times out)dan moet ik toch mijn poorten openzetten maar als ik op mijn modem kijk zie ik verschillende codes en namen waar moet ik kijken voor de codes die op portforward staan want ik heb het al met een paar codes geprobeert maar die staan niet op portforward ik hoop dat iemand me kan helpen? ik speel trouwens op een laptop met lan-verbinding en wireless maakt dat nog wat uit? Bewerkt: 18 augustus 2006 door dragxster Reageren
SummerBase Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 Je had me al diverse Pm's vanacht gesturud, maar nu kan ik je wel even helpen. Je moet dus eerst achter de naam komen van je Router. Want in de Router zitten poorten die open en dicht kunnen, maar niet iedere Router is hetzelfde dus dat is een moeilijk probleem om te overzien als ik een andere router dan jou heb. Als het standaard 1 ding zou wezen dan zou ik zeggen, prachtig concept. Maar iedereen moet het eigen hebben, maar goed daarvoor is de site: 'Portforward'. Ik kan je wel even uitleggen hoe je achter je Router naam komt. Volg deze stappen: 'Start > Uitvoeren > Vul in: CMD > Vul in: Ipconfig > Kijk bij Ip-adres'. Onthoud dat adres dus die cijfers die erachter staan, dus ook met punten. Ga naar je Internetbrowser (Internet Explorer / Firefox) en plak deze cijfer reeks in de adresbalk dus de plek waar je normaal je adressen in typt zoals 'www.eensitenaam.nl'. Dan zul je als het goed is een menu zien, ik weet natuurlijk ook niet of dit werkt bij jou router, maar bij mij werkt dit trucje wel anders moet je de cijfer reeks van Standaardgateway proberen op diezelfde manier. Dan ga je weer terug naar Portforward en zoek je met de naam van je router de benodigde uitleg op en dan legt Portforward het wel verder uit, als je die pagina die je hebt gevonden hier plakt kan ik je wel verder helpen met het open zetten, want die uitleg die op portforward staat is over het algemeen geod en duidelijk, maar helaas wel engels. Ik hoop dat je het nu een beetje begrijpt, veel succes en mocht er nog wat anders wezen zeg het maar! Reageren
dragxster Geplaatst: 18 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 (bewerkt) ok bedankt met dat ip invullen in de adressbalk staat er pagina kan niet gevoden worden maar nog wat:mijn router is voor wireless connection denk ik omdat ik op een laptop speel maakt dat nog wat uit? btw op mijn router staat:wireless broadband router Bewerkt: 18 augustus 2006 door dragxster Reageren
Goliat Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 (bewerkt) ok bedankt met dat ip invullen in de adressbalk staat er pagina kan niet gevoden worden maar nog wat:mijn router is voor wireless connection denk ik omdat ik op een laptop speel maakt dat nog wat uit?btw op mijn router staat:wireless broadband router Nee dit is geen probleem, ik denk trouwen dat ik weet waarom het niet lukt. Je moet namenlijk wel een 'static ip-adres' hebben, hoe je dit kan doen is hier te vinden, wel in het Engels: -klik- Als je zo'n static-ip hebt, kun je de stappen van Portfoward.com gaan doen.. Bewerkt: 18 augustus 2006 door Goliat Reageren
dragxster Geplaatst: 19 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2006 waar staat control panel? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.