$NeoSyp$ Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 Hey mensen vraagje soms a je de Pay & Spray in en moet je betalen, soms niet(buiten missies) Hoe werkt dit? Soms gaat er geld af en soms niet, dan staat er enkel dat ie is overgespoten. Bedankt Reageren
Typhoon Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 (bewerkt) Het kost eigenlijk altijd $100,- alleen tijdens de missie Drive-By is Pay En Spray gratis omdat het dan pas geintroduceerd word Als je in Pay en Spray komt word hij altijd gerepareerd en over gespoten, als hij gereperareerd word kost het wel geld, als hij alleen overgespoten word is het gratis. Dit kan met alle auto's uitgezonderd van overheidswagens. Doordat je auto over gespoten word zal de politie je niet meer kunnen vinden mits je begint te schieten of tegen een politiewagen aanbotst. Bewerkt: 18 augustus 2006 door Typhoon Reageren
Pitbull Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 Ik moet altijd 100$ betalen Reageren
ASPHALT Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 Het kost alleen geld als je auto beschadigd is. Ook kost het geld als je een Wanted level hebt (of meer). Als je auto niet beschadigd is en je hebt geen Wanted level kost het niets . Veel Suc6 Verder Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 18 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 (bewerkt) Ok Asphalt dat wilde ik weten bedankt dat vond ik zo raar... EDIT: Bewerkt: 18 augustus 2006 door frostiemen Reageren
megamaggot Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 (bewerkt) Ok Asphalt dat wilde ik weten bedankt dat vond ik zo raar...EDIT: Volegens mij mag je volgens de regels niet om een slotje vragen. greetz,MM REGELS DES GTAFORUM: Gedrags-regels Ongewenst gedrag Uitschelden, pesten, ruzie zoeken, provoceren. Postboosten (onzinnig en/of off-topic reageren). Dubbelposten (2 of meer posts direct achter elkaar plaatsen in hetzelfde topic). Posten van email-addressen. Vragen om een "slotje" of ander moderator gedrag. Feiten verzinnen (b.v. Verzonnen Easter-Eggs). Br33z4h/MSN-taal (ipv van ABN, denk ook aan hoofdletters en leestekens). Bewerkt: 19 augustus 2006 door megamaggot Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.