dajustin Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 he gaste ik heb een boxe set van Creative met 2 speakers voor en 2 achter een subwoofer en een een speaker voor in het midde alleen uit de voorste 2 komt hard geluid uit en de achterste2 heel zacht en de center speaker helemaal niet :S iemand tips? Reageren
Typhoon Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 Ga eens naar het Configuratiescherm --> Geluiden en Audioapparaten druk dan bij luidsprekerinstellingen op geavanceerd, selecteer bij Luidspekeropstelling 5.1 Surround Sound Luidsprekers. Ik denk dat het dan verholpen is. Reageren
dajustin Geplaatst: 18 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 Ja dat had ik ook al gedaan maar doet nog steeds niet :S Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 Je hebt vast wel ergens een pictogrammetje met een blauwe achtergrond en een geel geluids logotje, dat hebben de meeste pc's. ga daar naarconfiguratie van de luidsprekers en neem 6 kanaals modus (5.1 geluid) of is dit hetzelfde als typhoon zei? nouja... anders weet ik het ook niet hoor, en waarvoor gebruik je zo'n 5.1 set? ik bedoel een 2.1 geeft vaak betere kwaliteit en geluid enzo. 5.1 is echter alleen voor films. of heb je het hier ook voor gekocht? nouja. Reageren
dajustin Geplaatst: 18 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 Dat ding kan ik niet vinde, en heb uhm van mn broer gekrege maar zou ook wel relax zijn als je achter je ook geluid het Als dat kk ding temniste werkt.. Reageren
Kraay Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 (bewerkt) Je hebt vast wel ergens een pictogrammetje met een blauwe achtergrond en een geel geluids logotje, dat hebben de meeste pc's. Is dat niet toevallig van jou geluidsdriver? ik zou namelijk niet weten waar ik dat moet vinden maar dat kan ook aan mij liggen^^ nouja... anders weet ik het ook niet hoor, en waarvoor gebruik je zo'n 5.1 set? ik bedoel een 2.1 geeft vaak betere kwaliteit en geluid enzo. 5.1 is echter alleen voor films. of heb je het hier ook voor gekocht? nouja. Volledig met oneens. Ligt geheel af van de kwaliteit van je setje. 5.1 kan véél beter klinken dan zo'n 2.1, ligt er geheel aan welke prijsklasse je koopt. En 5.1 kan ook handig zijn in games, dan hoor je beter of iemand van achter of voor je komt/schiet, wat je met 2.1 iets goed minder hoort Verder, als het in muziek niet goed werkt kan het komen omdat de muziekfiles geen 5.1 geluid 'hebben'(bij .mp3's wel is het geval kan zijn) en dat valt optelossen door bijv. SRS Circle Surround II te installeren(plugin voor WMP) Bewerkt: 18 augustus 2006 door Kraay Reageren
Mania-92 Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 en waarvoor gebruik je zo'n 5.1 set? ik bedoel een 2.1 geeft vaak betere kwaliteit en geluid enzo. 5.1 is echter alleen voor films. of heb je het hier ook voor gekocht? nouja. Daarmee ben ik het totaal niet eens. Ik vind juist dat je met films aan een 2.1 setje genoeg hebt, en voor games 5.1 echt top is. Ik bedoel wat heb je met films aan een 5.1 set? Als je in een actie film opeens uit de achterste box een heli hoort blijf je nog gewoon vooruit kijken. (of niet maar dat ligt aan de film) Bij een game daarintegen als je achter je een heli hoort kun je je meteen omdraaien. Reageren
dajustin Geplaatst: 22 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 augustus 2006 Ja maar dat boeid me allemaal niet ik heb een 5.1 set en wil ook graag 5.1 geluid Dus mense met nog tip YOUR WELCOMe want tot nu toe heeft nog niks geholpe Reageren
Schno009 Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 alle verbindingen goed gecontroleerd? staat het in de driver (configuratiescherm, dan meestal een icoontje van je fabrikant) op 5.1 ingesteld? @Flipkip: dat is alleen bij realtek geluidskaarten, ik heb dat ook. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.