kevin_tennis Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 Op een gegeven moment is na een missie alles in paarse en groene zones verdeeld. blijft dat zo? of is dat in san fierro ook zo:S:S? laats kevin Reageren
GoD.Anubis Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 Nee blijft niet zo omdat er het 1 en anders mis gaat met je broer sweet maar dat zie je van zelf wel B) Reageren
Q Dude Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 je kan die velden ook uitzetten op je map check hier voor je handleiding van SA Reageren
RGA Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Geplaatst: 2 november 2004 fijn dat ik dit weet ik ben nu ook bij die gebieden Reageren
RGA Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Geplaatst: 2 november 2004 moeten die zones eigenlijk ook allemaal bij jou gang horen?? Reageren
pottevijn Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Geplaatst: 2 november 2004 wel het zit zo: als je in een paars/geel gebied komt en je schiet daar een paar gangs neer, dan komt er een gang war, win je die dan is het gebied van jou (groen gekleurd) soms komt er ook een flikkerend paars dingetje op je map , dat wil zeggen dat er een gang waar is (ga dan ook gaan helpen !!) Reageren
gangster Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Geplaatst: 2 november 2004 ik dacht al wat is dat eigenlijk Reageren
pottevijn Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Geplaatst: 2 november 2004 die zones? dat zijn gang gebieden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.