NIELS_ Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 Heey allemaal! Ik wil ook best van die dingen maken zoals extra wegen, gebouwen, etc. Maar welk programma gebruiken jullie daarvoor en hoe kan ik het best beginnen? Dankjulliewel Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 (bewerkt) Als ik jou was zou ik beginnen met sketchup, als je dat een beetje kunt kun je beginnen met 3D Studio Max Voor de downloads en de tutorials kijk hier En hier kun je eventueel tools downloaden voor het ingame zetten enz. veel succes Bewerkt: 18 augustus 2006 door stefaneke Reageren
JGuntherS Geplaatst: 6 september 2006 Rapport Geplaatst: 6 september 2006 Dit topic kan beter in het "Texture en modelling-hulp"-subforum . Verplaatst Reageren
Big-Bear Geplaatst: 8 september 2006 Rapport Geplaatst: 8 september 2006 Ik denk dat je beter gelijk kan gaan beginnen met 3DA Max, het is al gelijk wat makkelijker, dan als je van SketchUp naar 3DS Max overstapt. Simpelweg omdat SketchUp met lijnen werkt, je tekent als ware lijnen, die een object vormen, hierbij gaat het om hele simpele objecten. 3DS Max werkt met objects, bijvoorbeeld een Box, die Extrude je een paar keer, hier en daar wat Cilinders toevoegen etc, en je hebt de basis van je gebouw. Als je eerst met SketchUp begint, en daarna met Max verder gaat, moet je behoorlijk wennen, omdat het 2 hele andere model-progamma's zijn, daarom mijn tip om gelijk met 3DS Max te beginnen, niet omdat ik ermee model, maar omdat het gewoon beter is voor de kwaliteit van je Models. Ook kan je in je Model sneller Bugs krijgen als het met SketchUp is gemaakt, dan als je het met 3DS Max maakt Verder heeft Stefanekke je al een heel eind opweg geholpen En natuurlijk wens ik ook jou veel Suc6 met Modden Reageren
Rogier0202 Geplaatst: 10 september 2006 Rapport Geplaatst: 10 september 2006 hey is het downloaden er van gratis Reageren
deagle Geplaatst: 11 september 2006 Rapport Geplaatst: 11 september 2006 Van wat ? - sketchup ? de google versie wel ... de gewone versie niet (hiermee kunnen we je niet verder helpen) - 3ds studio max ? dit kan niet ! (wel kan je gebruik maken van GMAX , de gratis versie van 3dsmax , helaas kan je daar niet in renderen) Reageren
Bradley H. Geplaatst: 15 september 2006 Rapport Geplaatst: 15 september 2006 Als beginnende modder moet je weten dat je niet in 3 dagen leert modden. Het is een heel lang procces waarbij je steeds beter word, je hoeft ook niet te verwachten dat je overmorgen vergelijkbare models maakt als R*. Ik ben zelf al meer dan 18 maanden actief in de modding scene, en ik vind toch wel dat het niveau wat ik heb berijkt al vrij in de buurt komt van de low-poly models van SA. hey is het downloaden er van gratis Ja, het downloaden is gratis, de licensie niet, deze moet of gekocht worden, alhoewel er goedkopere alternatieven zijn. De trial van 3DSMAX is 30 dagen. en de trial van Sketchup 8 uur. Als ik jou was zou ik direct met 3ds beginnen, want sketchup is zeer, maar dan ook zeer waardenloos. Bradley H. Reageren
EXIT Geplaatst: 17 september 2006 Rapport Geplaatst: 17 september 2006 je kan ook zmodeler2 gebuiken. heeft wat minder functies dan 3ds max maar is goed genoeg voor gta modding persoonlijk vind ik het ook makkelijker en het is stukke goedkoper dan 3ds max Reageren
erterer0 Geplaatst: 17 september 2006 Rapport Geplaatst: 17 september 2006 3ds max is onzettend duur, volgensmij 3000$, daarom gebruik ik gmax, maar gmax kan wel niet mooi renderen Reageren
Rogier0202 Geplaatst: 21 september 2006 Rapport Geplaatst: 21 september 2006 ik weet nog niet welke ik zal neemen is er een aanderaden Reageren
nick11123 Geplaatst: 22 september 2006 Rapport Geplaatst: 22 september 2006 ik weet nog niet welke ik zal neemen is er een aanderaden 3ds max 8.0 is aan te raden maar als je dat niet kunt veroorloven dan kan je altijd nog Gmax nemen dat is inprinciepe hetzelfde alleen heeft wat minder functie,s Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.