Marc Tibben Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2006 Kan iemand mij heel duidelijk uitleggen hoe je een auto plaatst in gta vice city? Want ik heb is rondgekeken maar op deze site staan hele onduidlijke tuts voor het plaatsten van een auto. Please zou iemand mij dat uit willen leggen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bling Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2006 (bewerkt) Download deze mod installer. Pak het bestand uit nadat je hem gedownload heb en open hem vervolgens. Selecteer eerst 'continue', vervolgens vink je 'instal a Custom Vehicle in Vice City' en druk op 'Next.' Nu moet je het type bestand selecteren van je automod. Meestal is je gedownloade automod een Zip of RAR bestand. Als dit nu ook het geval is, selecteer je dus de 1e keus en druk op 'next'. Nu moet je in de bovenste regel de map gaan selecteren waar je Vice City geinstalleerd heb. Meestal is dit: C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto Vice City. Met de onderste regel moet je de gedownloade automod openen. Hierna druk je weer op 'next'. Nu kun je het type auto selecteren waarvoor je je gedownloade auto wilt vervangen. Zodra je er een geselecteerd heb, klik je weer op 'next'. Nu kun je als je wilt, je automod een naam geven die dan verschijnt zodra je instapt in het spel. Heb je een juiste naam gekozen, klik dan weer op 'next'. Nu krijg je het volgende scherm voor je: Selecteer 'English (american.gxt)' en klik weer op 'next'. Nu krijg je een schermpje voor je met de handling en de default.ide line. Doe niks en klik gelijk op 'next'. Hierna vraagt hij of je nog een backup wilt maken, selecteer 'ja'. (altijd!) Je kunt je backup dan ook weer een naam geven, het makkelijkste is om de naam te gebruiken die je eerst ook in moest typen voor je automod. Klik weer op next en hij installeert de mod en nu krijg je 2 keer een schermpje voor je, druk beide keren op 'oke'. Nu is de instalatie klaar. Hopelijk lukt het je nu, veel plezier met het instaleren van automods in Vice City. Bewerkt: 18 augustus 2006 door Bling Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Marc Tibben Geplaatst: 18 augustus 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2006 @ Blinq ik vind het echt toppiie alleen dat is niet wat ik bedoelde misschien ben ik onduidlijk geweest maar ik bedoel een bestaande auto op een plek zetten/plaatsen dus en ik had er bij gezet een infernus. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DST Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2006 Die file op GTAGAMES kan ik niet downloaden, als ik me inlog zegt hij dat ik niet besta Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kees1991 Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2006 (bewerkt) hij bedoeld een auto plaatsen. dit moet je doen met mission builder http://www.gtagames.nl/home/download.php?view.184 weet u u kunt beeter een pm naar flotje stuuren. hij is de master in scm voor vc hij kan het u heel makelijk uit legen. Bewerkt: 19 augustus 2006 door kees1991 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flotje Geplaatst: 22 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 22 augustus 2006 (bewerkt) Ik kan het niet met 100% zekerheid zeggen, open met de missionbuilder de file main.scm. Dan zoek je naar naar de opcode 014B (dat weet ik dus niet 100% zeker). Als het goed is kom je in een lijst met auto's, iedere auto heeft een 014B en 014C opcode. Kopieer zo'n auto text, en vervang de coordinaten + Auto soort. Er zijn een aantal getallen die zorgen dat de auto er staat of niet, op slot is etc. Alles wat ik kan zeggen is: Zorg dat het laatste getal niet 0 is, maar 101 geloof ik. 014B: $8 = init_parked_car_generator #INFERNUS -1 -1 1 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at 469.9 93.222 10.252 angle 0.0 014C: set_parked_car_generator $8 cars_to_generate_to 101 014b/014C: De opcode, deze mag je niet veranderen $8: De naam van de auto, zorg dat deze UNIEK is. #infernus: De naam v/d auto, deze moet gelijk zijn aan de naam die in de handling en de default word gegeven zorg dat de 0 achter alarm en door lock niet hoger word, dat is irritant 469.9 93.222 10.252 Dar staat hij, het coordinaat angle 0.0 de hoek 014C: set_parked_car_generator $8 cars_to_generate_to 101 $8 moet gelijk zijn aan de eerdere naam, want het gaat over dezelfde auto 101 moet dus 101 zijn, die geeft aan dat de auto er staat. Bewerkt: 23 augustus 2006 door Flotje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-Roloboy Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2006 Ik kan het niet met 100% zekerheid zeggen, open met de missionbuilder de file main.scm.Dan zoek je naar naar de opcode 014B (dat weet ik dus niet 100% zeker). Als het goed is kom je in een lijst met auto's, iedere auto heeft een 014B en 014C opcode. Kopieer zo'n auto text, en vervang de coordinaten + Auto soort. Er zijn een aantal getallen die zorgen dat de auto er staat of niet, op slot is etc. Alles wat ik kan zeggen is: Zorg dat het laatste getal niet 0 is, maar 101 geloof ik. 014B: $8 = init_parked_car_generator #INFERNUS -1 -1 1 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at 469.9 93.222 10.252 angle 0.0 014C: set_parked_car_generator $8 cars_to_generate_to 101 014b/014C: De opcode, deze mag je niet veranderen $8: De naam van de auto, zorg dat deze UNIEK is. #infernus: De naam v/d auto, deze moet gelijk zijn aan de naam die in de handling en de default word gegeven zorg dat de 0 achter alarm en door lock niet hoger word, dat is irritant 469.9 93.222 10.252 Dar staat hij, het coordinaat angle 0.0 de hoek 014C: set_parked_car_generator $8 cars_to_generate_to 101 $8 moet gelijk zijn aan de eerdere naam, want het gaat over dezelfde auto 101 moet dus 101 zijn, die geeft aan dat de auto er staat. Lukt niet... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flotje Geplaatst: 24 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2006 Dan is er iets missgegaan met de naam van het geval denk ik Zoek eerst naar 014b. Dan zie je een lijst, en bovenaan die lijst voeg je jouw wagen toe. Dan zorg je dat wat in mijn kant-en-klare script $8 is, allebij veranderd in iets anders, bijvoorbeeld $infernus. Verder zoek je even op of INFERNUS in de handling.cfg file wel INFERNUS heet, en niet bijvoorbeeld INFERN of zo... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.