masterkey Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 Heej iedereen ik had een vraagje staan de tune onderdelen van sanandreas in de gta 3 img zo ja welke namen wil ze graag gebruiken om een auto van vc te tunen. Bedankt alfast Reageren
kees1991 Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 dat is het eerste wat in het gat3.img bestant sit. het is bbb_... tot en met wheel... exh.. = uitlaten fbmp.. = de voor bumper nto.. = nitro (die vlesen) rbmp.. = achter bumper rf.. = van die dakjes op het dak spl.. = spoiler wg.. = ?? wheel.. = banden, velgen Reageren
Dikbuik Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 wg = die soort van bumpers aan de zijkant onder aan je deur, ik kon ff niet op de naam komen maar ik hoob dat je t zo ook snapt Reageren
Donwell Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 wg = die soort van bumpers aan de zijkant onder aan je deur,ik kon ff niet op de naam komen maar ik hoob dat je t zo ook snapt Dit noem je Side Skirts, letterlijk vertaalt betekent dit 'Zij-rokken', maar er wordt zijstukken mee bedoeld. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.