Jump to content

Kate Beckinsale Signature

Recommended Posts

Geplaatst:

Vind de letters een beetje onduidelijk!

Verder ziet ie er erg hot uit; de achtergrond past goed bij de render!

8/10!

En ze is gewoon een lekker stuk :D

NeLSoN

Geplaatst:

Heey wastelander,

Commentaar: Je siggy zag er op het eerste zicht goed uit

- punten: Het lettertype waarmee je wastelander geschreven hebt (dat staat er toch?) is bijna onleesbaar omdat het zo klein is.

+ punten Je fond daarintegen is heel goed gekozen. Ook Kate Beckinsale is te lezen, en deze is dus ook beter, doordat het groter en meer leesbaarder is. Ook een mooie achtergrond gekozen, die goed past bij je render

EindTotaal Punten: 8.6

Eindbesluit: Je hebt weer een mooie score behaald. Nog wat doen met je lettertype, en dan is je sig netjes afgewerkt en duidelijk :klap:

TheGuardian :cya:

Geplaatst:

Mooie sig jongen..

Je hebt leuke effecten gebruikt, merkte ik meteen op.

Wat toch wel jammer is, is dat hij een beetje overblurred is op haar gezicht.

Geplaatst:

Je hebt het weer geflikt wastelander,de lettertype is perfecht alles is perfect meer kan ik niet zeggen wastelander ik geef je een dikke vette 10/10 :)

Geplaatst:

Hij ziet er erg leuk uit, mede omdat er zo'n knap gezichtje opstaat. ;) Wat me wel meteen opviel is dat haar gezicht en haar achtergrond veel donkerder zijn dan de achtergrond links, waar je naam enz staan. Misschien dat je dat wat donkerder kunt maken. En normaal zeik ik erover dat de naam te groot is, deze keer is die echt te klein! Je kunt 'm bijna niet lezen... Toch wel een leuke sig, een goede score!

Rate: 7/10 Een 8/10 als de achtergrond links iets donkerder kan.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...