Jump to content

OG log

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

kan iemand me helpe met deze missie,(waar bij je OG log op moet halen) en later met hem op de motor moet achter iemand aan, want dit lukt mij steeds niet,

alvast bedankt

EN GEEN CHEATS :N

EN GEEN MODS :N

etc etc

en save weer in the johnson house. en als je af bent begin dan weer over nieuw want anders ben ik mijn wapens kwijt(of je moet ze al weer op nieuw zoeken dat mag ook :engel: )

:D ik hoop dat het lukken gaat

zal mooi zijn als je hem haalt summerbase, had hetal stuk of 10 keer geprobeerd

Bewerkt: door xSANx-xERWINx

Og Loc - Passed!

Ik heb de missie: 'Og Loc' zonder cheats en/of mods gehaald. In deze missie moet je Freddy vermoorden, want hij heeft iets van Jeffrey ook wel Og Loc gestolen. Je moet eerst naar de gevagenis om Jeffrey op te halen van daar rijden jullie naar het huis van Freddy hij zal vluchten op een motor. Jij kan er gewoon achteraan rijden het maakt eigenlijk niet uit, want hij stopt op een aantal plekken, maar let wel op je moet wel in de buurt blijven anders raakt hij je kwijt. Een tip is gewoon blijf rustig rijden en probeer de bochten vooral wat rustiger te nemen en als je over de kop vliegt of ergens tegenaan rijd zo snel mogelijkw eer opstappen en verder gaan. Aan het eind moet je op een stilstaande plek in de buurt van de Hood Freddy vermoorden, je hoeft hem dus niet te vermoorden 'op' de motor, maar gewoon aan het einde. Als je dit gedaan hebt is de missie voltooid en heb je weer een respect + erbij.

Beloning: Respect +

Ik heb je wapens niet verloren, want ik haalde de missie in één keer. Je kan nu beginnen aan de Og Loc missies bij de Burger Shot. In de buurt van Saint Maria Beach, daarnaast zit de savegame in de bijlage. En ik heb een tekst voor je geschreven zoals hierboven staat. Ook heb ik nog even wat screens gemaakt om de post en de savegame helemaal compleet te maken. Ik hoop dat je er wat aan hebt Erwin! :bier:

gtasa2006081817412856fs3.th.jpg gtasa2006081817434121bo7.th.jpg gtasa2006081817514631kh0.th.jpg gtasa2006081817535623og9.th.jpg

Bewerkt: door SummerBase

summerbase haalt alles heb ik wel gemerkt :):bier:

---------------------------------------------------------------

nou donwell voor mij haalt iej alles hij is miijn gta maatje :puh:

Bewerkt: door wijst
Geplaatst:

Niet alles hoor, aan sommige dingen heeft hij geen zin (en daar weet ik alles van :clown::puh: ) .

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...