StingRay Geplaatst: 23 februari 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2004 Als ik een pizza delivery doe als pizza boy moet je bij iemand een pizza afgeven door een "drive by" te doen. Hoe moet dat?? Op welke knop ik ook druk of hoe ik ook langsrijdt de pizza wordt niet afgegeven. Wat zie ik over het hoofd? Thx! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 23 februari 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2004 naar links of naar rechts kijken naar de persoon en dan dacht ik control net zoals schieten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
StingRay Geplaatst: 24 februari 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2004 Thx ik heb het hiermee gevonden. Het is niet ctrl maar Numpad 0 die je met drukken om de pizza te gooien ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Don Falcone Geplaatst: 26 februari 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2004 Ow ik gebruik wel ctrl. Ligt eraan wat je controles zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 2 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2004 Pizza missies zijn makkelijk! :huh: :o :lol: B) :rolleyes: <_< :angry: :unsure: :blink: :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.